PÅ’N IGJEN

Hei og hååå, da var det påååå’n igjen med mandag. Man skulle tro at styrtregn mot vinduet og vind så sterk at jeg må sove med vinduet igjen gjorde at jeg sov litt dårligere, men tydeligvis fungerer det veldig beroligende på meg. Jeg har sovet supergodt de siste dagene, og hva har stått på 100% av tiden i helgen? Jo, pøsanes regn og noe som virker som en tilnærming til storm. Så da regner jeg med det er grunnen, at det har blitt litt ASMR-vibes?? Haha. Jeg skulle egentlig frem til at det ikke var sååå _grusomt_ å stå opp til morgenforelesning som det vanligvis er på ukens første dag. I tillegg har dagen bare flydd unna, til både skole, jobb og rengjøring av leiligheten. Jeg har dog enda ikke vært ute av leilighetens fire vegger, noe jeg kjenner begynner å bli på tide, haha. Bra jeg skal på en bokseøkt senere i dag!

Helgen var fin og hyggelig, og gikk ut på å spise deilig mat sammen med kohorten min, haha. Vi møttes for å teste ut en ny mexicansk resturant (Hèctor heter den). Der ble det alt fra cheesy quesadillas til (SJUKT) sterke østers, og noen øl. Supergodt og hyggelig!

Dere ser jo hvem som 1) _måtte_ ta et tygg av quesadillasen med en gang servitøren kom med den på bordet, og 2) deretter mistet bestikket over og veltet salsaen 

“Toppen” er et skjerf fra H&M

Ellers har jeg jo blitt helt gærn etter å tegne og male! Det er et supert tidsfordriv når man må være så mye hjemme, samt at det er supergøy, og ikke minst: nydelige og BILLIGE julegaver! Det er godt for så mye, og tenkte å legge ut litt mer om det på Instagram i kveld. Nå er det jo en del reklame på kanalene mine siden det er Black Week, så må være flink å få ut litt annet også haha, og håper dere syntes det går greit 

Nå skal jeg hente teppet mitt på rens (jess, lukten av hundespyet gikk aldri helt vekk så jeg måtte levere det inn på rens – DET er kjipe penger ass) og jobbe litt mer. Vi blogges

 

8 kommentarer
    1. Hei!
      Har du noen tanker om hva slags opplevelser / noe hyggelig å gjøre i Trondheim som man kan gi bort som julegave til kjæresten?

      1. heii du! <3 det er jo veldig vanskelig nå om dagen – er dere herfra og skal gjøre det i "egen by" eller skal dere på trondheimstur?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg