PANTE FLASKER OG KASTE SØPPEL

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,   N E L L Y ,   I V Y R E V E L

 

 

 

K Å P E   I V Y R E V E L ,   I   N A V Y   H E R 

T I G H T S   N I K E ,    H E R 

H O O D I E   N A – K D ,    H E R

 S K O   A D I D A S ,    H E R

 

Throwback til forrige uke da jeg var kjempebrun, haha! Akkurat nå sitter jeg og har gjort en sjefsavgjørelse for meg selv – nemlig å starte treningsuka senere en gang. Haha. Både gårsdagen og dagen i dag gikk til å skrive eksamen (ferdig i dag jippi!!!), samt redigere podcast – og da kan jeg lett overtale meg selv om at resten av dagen må brukes til noe annet og mer gøyalt enn trening. Jeg har i tillegg så sinnsykt koffein-sjokk at the moment at jeg seriøst tror jeg må ut å lufte meg litt hahaha

Jeg har ikke så veldig mye å komme med, faktisk mindre enn vanlig. Siden jeg har isolert meg selv inne i leiligheten med oppgaveskriving er det svært få impulser utenfra, bortsett fra å pante flasker og kaste søppel. Living my best life

2 kommentarer
    1. hvor lenge varer egentlig spraytan vil du si?? Og blir det fort skjolder? Blir du helt svart og, eller har du litt filter på disse bildene?? Har vurdert det lenge, men er så redd for å se helt dust ut hahah sorri for mange spørsmål her<3

      1. det varer i 5 dager vil jeg si <3 det blir ikke nødvendigvis skjolder (hvis du går i vide klær dagen du tar det blir det jevnt), men det flasser jo av og ser mer "tørt" ut! man blir JÆVLIG brun dagen man tar det før man kan vaske det av, men når man dusjer blir det veldig fint <3 jeg har pittelitt filter på bildene ovenfor, men vil si det var cirka sånn det så ut! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg