PARTYBRUNCH

A N N O N S E L E N K E  B I K   B O K

Yoyoyooo og god mandag! Hvor mange lurer på hvordan mandagen min går??? Hahhaha. Neida. Men dere VET hva som kommer nå. I morges hadde Melis tisset inne i leiligheten, og da jeg tørket det opp for så å kaste i do presterte jeg jaggu å tette hele dassen. Jeg ble helt: what the fuck gjør jeg nå jeg har aldri tettet en do for så å måtte fikse opp i det helt selv. Så da var det å ringe pappa midt i arbeidsdagen for å meddele at jeg hadde tettet dassen

Men jeg fikk løst det til slutt heldigvis, men for en snedig start på uka. Jeg sov også veldig dårlig i natt, så i dag er øynene jeeeskla tunge og hodet enda tyngre. Men men: er det egentlig mandag før annaisen har fortalt hvor dårlig mandag hun har er spørsmålet

Anyways! I det som har blitt tradisjon tro, tenkte jeg å vise dere litt bilder fra helgen min 

På lørdag feiret vi nemlig Emilie sin bursdag! Og passende nok ble det en feiring på dagen med partybrunch på Emilies Eld

Flotte kvinnfolk !

Og veldig god mat  

Etter brunchen var det hjem å dusje og slappe av litt, før det ble videre på mer bursdagsfeiring! Da møttes vi igjen for litt drinks, før vi dro videre å spilte dart, shuffleboard, biljard +++. Jeg ble virkelig besatt av dart og sto og kastet nesten hele kvelden, hahaha. Veldig snedig egentlig for jeg har aldri vært så veldig glad i å spille dart før men men en ny hobby tydeligvis

BUKSE BIK BOK, HER

Fikk også skinnbuksen jeg har vist på Instagram i perfekt timing, så da ble det kveldens outfit! Koden ANNAIS20 er gyldig siste dag i dag og gjelder hele nettsiden, og strekkoden som gir 20% off i fysisk butikk ligger nederst i blogginnlegget. Den er også gyldig ut dagen i dag ♥ 

Jeg rakk også å bestille meg den i blå før den ble utsolgt. Modellen sitter virkelig som et skudd, er superbehagelig og med masse strech i. Så en anbefaling der altså!

Nå skal jeg komme meg ut for noen ærend, det er deilig å få gjort mens det er lyst ute. I dag er det også litt sol som gløtter mellom skyene her og der, så da er det bare å pelle seg ut og nyte de for min del, haha. Ha en fin mandag alle sammen

 

2 kommentarer
      1. jeg kan se hva jeg får til! er litt vanskelig å gjøre det sesongbasert da det ofte ikke er sååå mange lange bukser å velge mellom, hehe… men mitt beste tips nå er å sjekke ut bik bok – de har sykt mye størrelser hva gjelder lengde på jeansene sine!! også kan ofte andre bukser også være ganske lange der, det pleier å stå på modellene hvor høye de er og hvilken størrelse de bruker <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg