PÅSKEREBUS

A N N O N S E   N A – K D ,   N E L L Y

Hei og god påskeaften alle sammen! Dette er faktisk min første bypåske i hele mitt liv, faktisk. Uvant, men også litt hyggelig. Glemmer titt og ofte at det faktisk er påske tho, da det har gått mye i å sitte inne i leiligheten å se på serie. I dag har derimot noen tatt tak og generert litt påskestemning – jeg skal på påskerebus!! Det skjer via bil, rundt om kring i byen hvor man skal finne ulike poster (det er det eneste jeg vet). En utrolig god idè hvor man både får vært litt sosial, men samtidig holder avstand fra hverandre inni bilene, og får aktivisert seg litt også, haha. Gleder meg!

 

D E N I M B L U S E   N A – K D ,   H E R

D E N I M B U K S E    N A – K D ,    H E R

 V E S K E   N U N O O ,    H E R

 

 

Min eneste påskepynt, høhø. Men er ikke den fin? Jeg tror den er fra Nille! 

 

Håper dere har en fin dag så langt! Jeg tenkte å skrive det innlegget om serier jeg har sett så langt i karantene/inne-livet, for den listen begynner å bli rimelig lang. Er en goood del sjukt bra serier der også, så om noen kjeder kommer det absolutt noen gode tips der. ♥

2 kommentarer
    1. AMAZING outfit på en AMAZING lady! 😀 Så gøy aktivitet! Så gøy med kreativiteten som vokser i disse tider!
      Have fun! Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg