PEAKER I VOKSENHET

Nååå har det offisielt klikket for meg, eventuelt jeg har peaket i voksenhet / kjerringhet, hahaha. Her kommer et blogginnlegg om ….. vaskemiddelet mitt!!!! Hahaha. Men ja, jeg ble innmari fornøyd sjæl så da ville jeg vise det frem her. Jeg driver i tillegg og pakker og fikser litt i dag, da jeg reiser bort i morgen.

Uansett – da jeg fikk nytt bad fikk jeg også mer oppbevaring, men klarte liksom aldri å finne helt ut av hvordan bevare vaskemiddelet best, slik at det tok minst mulig plass. I tillegg slet jeg med at det ble hardt/klumpete nede i pappbeholderen den kommer i, som gjorde det vanskelig å få ut etter hvert. Såååå da bestemte jeg meg for å kjøpe noen beholdere å ha i! Har jo sett slike ting på internetten før, og nå er jeg jaggu en av de selv. Som har vaskemiddel i cuuuuute ass krukker med merkelapp og skjeer i. Til og med tøymykner har fått seg egen krukke! Beholderene er fra Clas Ohlson om noen skulle lure – de står ikke fremme som på bildene, men den nye størrelsen gjør at de passer perfekt i skuffene jeg har på badet. Så ja, det var et lite husholdnings/organiseringstips!!

8 kommentarer
    1. Åh. Blir så lykkelig både over nye innlegg, men ikke minst over “sånne” innlegg haha :-))) DET er helt nydelig. du er en rå kvinne!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg