PIZZA- OG SØVNBEHOV

Hei og god mandag alle sammen! Jeg føler meg overraskende uthvilt denne mandagen, kanskje fordi jeg hele to dager av helgen hadde netter med 10-12 timers søvn. Jeg kan helt ærlig bli helt fakkkd av å sove for lenge, og bruke resten av dagen på å føle meg kjempetrøtt. Men det var ikke casen denne gangen, og det føles deilig å for _ en gangs skyld _ ikke ha en mandag som er helt off, haha

Nå skal jeg stikke på butikken for å handle inn litt mer kaffe og frokost (haha ja jeg bruker veldig lang tid på morgenen før jeg blir sulten), før det blir å jobbe enda litt mer og planlegge ukene fremover. Ellers tenkte jeg å dele noen bilder fra helgen med dere!:

K J O L E   G I N A T R I C O T 

 

På lørdag var jeg på bursdagsmiddag til svigermor! Der ble det rødvin og nydelig pizza, så da erra fornøyd vettu. Jeg fikk mildt sagt dekt pizza-behovet mitt denne helgen, med hele fire runder pizza. Elsker!!!

H A   E N   F I N   M A N D A G   V I D E R E   

 

6 kommentarer
    1. Kan du skrive et innlegg om lampene i leiligheten? Av det lille jeg har sett så ser de kjempefine ut, særlig taklampen på soverommet! Jeg har akkurat flyttet inn i en nybygd leilighet og trenger litt inspirasjon på lampefronten for å gjøre det litt mindre sterilt 🙂

      1. oi spennende forslag! jeg skal gjøre litt research på de å se om de enda er å få kjøpt, hvis ikke er det jo litt kjedelig hehe <3 den rosa på soverommet mitt er i hvert fall fra globen lightning <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg