POLAROIDBILDER PT. 1

I N N E H O L D E R    S P O N S E D E  P L A G G

Forrige uke var jeg i byen og fikk hurtig-fremkalt bildene fra analogkameraet mitt! En genial leser fortalte meg at grunnen til at det ofte tar så lang tid å få de fremkalt er at de sendes utlands for å få de fremkalt, og utålmodige meg syntes absolutt at 2-3 uker var litt vel lenge. Så nå har jeg funnet ut at man kan få de fremkalt på 1-2 dager hos butikken selv på enkelte plasser (jeg var på Elite Foto), eventuelt 1 time (!!!) om man betaler litt ekstra, noe som er helt genialt. Så dere kan jo gjette hvem som betalte ekstra for å få det på en time, for så å sitte å vente på at de skulle bli ferdige, og åpne konvolutten med bildene og se igjennom ALLE med en gang. Hahhaa jeg føler meg seriøst 9 år gammel hver gang, men akkurat der blir jeg så innmari spent og utålmodig

Så her kommer noen polaroidbilder fra hytteturen! Jeg tenkte å dele det opp i to blogginnlegg, så da kommer det enda flere senere. Jeg brukte også en kamerarull i helgen, men jeg har prestert å ROTE VEKK kameraet mitt, så det spørs om den filmen blir fremkalt med det første. Fy fanken om jeg har klart å rote vekk det nye gamle kameraet mitt så kjapt blir jeg serri lei meg

   

 

Og to som ikke er fra hytteturen: 

Akkurat nå skal jeg hoppe i dusjen, før det blir tidlig kveld. I dag har vært en laaaang dag med skole, og jeg har endelig fått tatt igjen litt av det tapte fra forrige uke, da jeg datt pittelitt av skolemessig. God natt!

12 kommentarer

Siste innlegg