POLAROIDS

Jeg husker faktisk ikke om jeg har fortalt det, men jeg har kjøpt med analogt kamera! I tillegg hadde jeg jo et engangskamera i sommer, og endelig har jeg fått fremkalt både engangskameraet og første rull fra analogkameraet. Det tar jo hele 2-3 uker (!!!) å få de ferdig, og det er lenge siden jeg har ventet så lenge i spenning på noe. Jeg har til og med vært innom fotobutikken for å høre om de snart er ferdige hele to ganger, hahaha. En skikkelig barnslig følelse, det å være så spent at man ikke klarer å vente med å åpne å se på bildene, så begge gangene har jeg blitt stående inni eller utenfor butikken å se på bildene. Minner meg om gamledager, og er virkelig så utrolig koselig!

Jeg kjøpte det analoge kameraet brukt på Finn, og hadde mistanke om at halve filmen inni var fra den gamle eieren. Derfor var det med ekstra spenning jeg tok ut bildene i dag, høhø. Det var derimot bare mine bilder inni, og jeg tenkte jeg skulle vise dere bildene fra både engangskameraet og polaroidkameraet!

Selfies er åpenbart ikke det helt store med disse kameraene hahaha

 

Sydenfest!

  

To små søtiser 

Fra middagen hjemme hos Erica

 

På vei til hyttetur

 

Litt posering da bare

 

Fra en dag hvor jeg og kjæresten var på trening, og hoppet rett ut i fjorden etterpå – det var faktisk årets siste bad!

18 kommentarer
    1. Så stemning !! Hva slags drink drikker dere på det første bildet? Eller hva har dere blandet med? 🙂

          1. hahaha sjæl! jeg drikker det egentlig ikke selv, her var vi litt fyllesyke husker jeg så var egentlig bare derfor. den var ganske god ja – særlig med isbiter i! den smaker ikke såå “kunstig” vannmelon som godteri osv ofte gjør!

    2. Tips! Hvis du leverer filmen på Elitefoto på Trondheim torg, får du bildene mye raskere og du får dem på Dropbox! <3

      1. en annen grunn til å gjøre dette er at det fremkalles i Norge, mens Japanfoto f.eks. tror jeg sender ut av landet. Mer miljøvennlig og det skaper arbeidsplasser her i landet<3

      2. jeg må bare si takk igjen – var innom de i dag og det tar jo fra 1 time til 2 dager !!! det er jo helt sykt, hahaha. tusen tusen takk for tipset igjen!! <3

    3. Hallo, hvorfor føler jeg at du har kledd deg i så mange morsomme kostymer men finner kun teletubbie og ninjaturtels på bloggen din? 😫 trenger tips

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg