POSTER-MANIA

A N N O N S E   D E S E N I O –   K O D E N   ANNAIS30 G  I  R   3 0 %   O F F   P O S T E R S !

 

Her om dagen kom det tikkende en mail fra Desenio om jeg var interessert i et nytt samarbeid, som alltid er like gøy. Jeg skiftet jo ut bildene i leiligheten for bare noen måneder siden, så jeg hadde egentlig tenkt å si nei – men tok en titt på nettsiden først. Det endte opp med at jeg nå har byttet ut nesten alle bildene i leiligheten min, hahaha. De hadde fått såååå mye fint, og veldig “meg”, så da ble det en aldri så liten oppfreshning av leiligheten på nyåret!

C I G A R E T T E   B R E A K    H E R

S A T U R N   S P A C E    H E R

 

 

OK, her må dere hjelpe meg. Jeg har hørt med folk hva de liker best, og folk sier så mye forskjellig! Har jeg fortalt dere hvor sinnsykt mange komplimenter jeg har fått for bildet til venstre? Altså guttevenner som aldri legger merke til noe har kommentert at de liker det bildet liksom, haha! Så jeg er egentlig veldig glad i det bildet, men liker samtidig enkelheten i det til høyre. Gulfargen er mye mer knæsj i virkeligheten og “gjør” rommet litt? Fortell meg hva dere syntes please! 

 

R A B A T T K O D E N 

ANNAIS30

G I R   3 0 %   P Å   P O S T E R S

 

Som dere ser har jeg også fått en rabattkode å dele ut, på hele 30%! Koden er gyldig mellom 4-6 februar, og gjelder ikke rammer, handpicket/collaboration posters/personlige posters.

 

 

S A N   S E B A S T I A N   J A Z Z   F E S T I V A L    H E R

F R O W N I N G    H E R

T O A S T    H E R

 

Så til denne nydelige lille sammensetningen! Er sååå fornøyd med de nye bildene over sofaen, og syntes de var så fine sammen. Toastplakaten og statueplakaten er veldig “meg”, og jazzplakaten er bare så enkel og fin. Det vises ikke så godt på bildet men den er i lyseblå!

 

 

M A R I L Y N   M O N R O E    H E R 

W E T   S  H I R  T    H E R

 

På soverommet bestemte jeg meg for å bare bytte ut det ene, da jeg fant dette nydelige bildet av Marilyn Monroe. Jeg har vært fascinert av henne så lenge jeg kan huske, og hun er så utrolig flott! Men jeg ser nå at de har litt forskjellig størrelse, så det spørs om jeg må bytte ut et av de med noen i samme størrelse, vi får se. Enn så lenge får de henge sammen, tenker ingen legger merke til sånt uansett, haha…

 

 

D ‘ E S T R G E O  N    H E R

S E N S A T I O N    H E R

 

Også disse to til slutt, som ikke fikk plass denne gangen. Jeg tror de kan bli veldig fine over sofaen, så neste gang jeg skal bytte blir nok disse to “småbildene” ved siden av. De er så elegante og behagelige å se på!

6 kommentarer
    1. Åh, såå fine bilder! Vanskelig å velge, men likte kanskje best det til venstre, da det bildet er litt mer spesielt og mer spennende å se på! <3

    2. Bare fine bilder! Må også stemme på det til venstre, det føles litt mer personlig, og ikke så interiørmagasin? Nå er jo alt i interiørmagasin fint da, og er sikkert fint med variasjon<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg