PRATSOM

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y ,   B I K   B O K 

B U K S E   B I K   B O K ,   H E R 

S K O   N E L L Y ,   H E R

T O P P   E R I C A   X   N A – K D

T R E N C H C O A T   N A – K D 

 

Starter off med dagens outfit! Prøver å la være å gå i tightser, collegegensere og boblevester heeeeele uka, da det alltid ender opp med å bli min go to ut-av-huset-outfit. For helt ærlig glemmer jeg hvordan man går i og setter sammen vanlige outfits når jeg ikke har gjort det på lenge, hahaha. Så ja det er noe jeg prøver å være litt bedre på nå – å pynte meg litt mer i hverdagen, før kulda setter skikkelig inn og det kun blir parkaser og treningstightser på denne damen

I har vært en rooolig dag, hvor dagen startet med en gåtur i regnet før en tur hos frisøren faktisk! Vanligvis går jeg jo til frisøren èn gang i året for å stripe og klippe, også stusser jeg håret mitt litt selv resten av året. Som kremt kremt blir jææævlig dårlig og skjevt, men siden jeg skjeldent går med håret helt rett liker jeg å tro at det ikke vises, hahaha. Meeen etter denne sommeren hvor jeg har hatt veldig mye sol, veldig mye saltvann og i tillegg litt varmeredskaper som krølltang etc, var håret mitt blitt utrolig slitt. I tillegg ble jeg så lei av at alt var like langt, så jeg ville ha litt mer action i luggen. Og missforstå meg rett: ingen har typ sett at jeg har klipt meg men selv ser og merker jeg det GODT og det er sååå deilig følelse!! Føler alt håret på hodet er friskt og sunt, og det er en god følelse. Håret mitt er enda veldig lyst fra solen heldigvis, men når vinteren kommer blir det nok en runde for å legge noen striper også. Ok siden ingen spurte

Ellers har jeg jobbet og spist hjemmelaget pizza hos svigers i pøøøøsregn! Det har regnet i absolutt hele dag, skikkelig markering at den første høstmåneden er i gang. Jeg tenkte meg egentlig en tur på trening nå på kveldinga, men kjenner jeg ikke orker å gå mer ute i regn, så da blir jeg nok hjemme og drikker brus og leser bok. For ja, dette er ikke meg som prøver å være bloggete og bare *åååå være inne tenne lys lese bok ligge under ullpledd* men jeg startet faktisk på en ny bok i dag, midt på dagen, fordi jeg kjedet meg litt, haha. Å ha tiden til å kjede seg midt på dagen er det lenge siden jeg har hatt, så heldigvis venter det mer jobb på meg i morgen før forelesninger begynner igjen på fredag. Okei SHIT jeg var tydeligvis pratsom i dag nå skal jeg runde av her !!

2 kommentarer
    1. Heii <3

      Jeg må bare få sagt det, men jeg digger følelsen av at høsten sniker seg innpå, det er så koselig å lese hva du gjør selv om dagene er grå og det regner, føler jeg får motivasjon til å gjøre noe annet enn å bare ligge inne og se netflix liksom. Og ikke minst, alle fine antrekk, det er såå mye fine høstantrekk. Derfor lurte jeg på om du kunne lage et innlegg med litt inspo til høstantrekk/basics til høsten som man kan sette sammen ulike antrekk av etc?

      1. såå koselig å høre, tusen takk <3 jeg skal tenke litt på det! jeg blir nok ikke å lage et innlegg med flere outfits på meg, men kollasjer etc kan jeg se om jeg får til!! ellers skal jeg prøve å ha flere bilder med dagens outfit her og der i høst <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg