PRE-XMAS APARTMENT

A N N O N S E L E N K E R   E L L O S ,   R O Y A L   D E S I G N

I går fikk endelig satt i gang meg selv til å pakke ut av kofferten fra helgen og rydde leiligheten. Det er ofte det første jeg gjør med en gang jeg er inne i leiligheten min etter reise, men jeg trengte rett og slett en day off, haha. Men nå er alt fresht her, og ikke minst: jeg har fått blomster! Jeg fikk de av en samarbeidspartner, og da jeg satt de på stuebordet mitt ble jeg så innmari glad og fornøyd, haha. Små gleder!

Jeg ble faktisk så fornøyd at jeg bestemte meg for å lage et lite interiørinnlegg! Det er litt fordi jeg i år har tenkt å pynte skikkelig til jul. Jeg elsker jo julepynt, men i fjor hadde jeg ikke råd til å kjøpe noe, så i år er mitt år, haha. Jeg skal kjøpe meg et juletre også, guuuri som jeg gleder meg!! Så ja, her kommer leiligheten min i pre-julepynt-stil, haha. Tenkte å lage en ny post når jeg har fått opp julepynten, hva tror dere om det? Har linket ting som fås kjøpt på nettet enda, og om dere skal lure på noe mer så er det bare å spørre <3

 

T O M   F O R D   B O K    H E R

L A M P E    H E R

S O F A B O R D    H E R

B L O M S T E R V A S E    H E R

K O M M O D E    H E R

 

 

V A S E    H E R

L O U I S   V U I T T O N   B O K    H E R

C H A N E L   B O K    H E R

L A M P E    H E R

 

 

 

V A S E    H E R

S P E I L   S K A T U S H

 

 

V A S E   H & M 

Y V E S   B O K    H E R 

10 kommentarer
    1. Såå fin leilighet!! Forresten, julebordsesongen nærmer seg og jeg lurer veldig på hvordan du gjør det mtp korte kjoler, høyhæler og vinter? Og bruker du strømpebukse? Beina dine ser så fine ut i kjole, så glansfulle og med en jevn og fin brunfarge!!

    2. Vanvittig fin leilighet dere har! Hvor stor er leiligheten? Trenger all inspirasjon til flytting i ny leilighet👏🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg