PREGGERS-VIBES

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y 

Meg når jeg ser maten kommer mot bordet

T O P P E N    M I N   F I N N E R    D E R E    H E R

   

Hahha dette siste bildet er egentlig ikke noe særlig fint, men det var bare så GODT at jeg måtte ta bilde av det. Og jeg koste meg sånn da jeg satt der – det var da jeg satt og nøyt en liten øl og mat med podd på ørene i Palma. Og ikke minst fikk jeg syltet chili (?) på, som er sommerens store OBSESSION. Jeg eeeeelsker det seriøst, og hjemme har begynt å kjøpe meg det på glass og snavle. Hadde jeg ikke visst bedre skulle man tro jeg var preggers. Herregud så kjedelig det skal komme hjem til vanlig mat – brødskiver, knekkebrød og makrell i tomat. Eller nei, jeg gleder meg faktisk til å starte dagen med et knekkebrød med makrell i tomat og en iskaffe, det er noe sjarm i det og ass. NÅ babler jeg god natt mine fine!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg