PRODUKTIVITET <3

Noen bilder fra i går! Onsdager er min bloggjobb-dag, så dagen gikk til “fotoshoots” (vet ikke om jeg kan kalle det det når det er med mamma + typen) og fått unnagjort mailer og utkast. Jeg spiste også lunsj på en ny plass her i Trondheim – Hevd! Anbefaler alle å stikke innom – det er bakeri + spisested med de deiligste bakevarer, lunsjer og middager. Har lyst å dra dit på kveldstid en gang også, ser ut som det kan bli litt lounge-aktig sted!

I dag var det tilbake til skolebenken, og etter tidlig forelesning har jeg og Marthea egentlig sittet med skole til nå. Og herregud for en produktiv dag det har vært! Dere vet når dere gruer dere skikkelig til å skrive/finne/gjøre noe skolegreier, men så når du først setter i gang er det mye bedre enn du trodde? En sånn dag hadde jeg på alle områder – vi hadde 4-5 ting vi måtte gjøre og skrive på dagens checkliste, og alt gikk supersmooth. Produktivitet er laivet ass, og slike dager gir meg LIV hahaha! Nå skal jeg lete litt rundt på internetten etter noen gode asiatiske middager – jeg har nemlig lyst til å bruke kvelden på kjøkkenet, så da er det duket for litt sommerruller til forrett i hvert fall. Noen som har gode oppskrifter å dele??

8 kommentarer
    1. Ordner du brynene dine hos noen? Eller ordner du de selv? De er så fine!! Anbefaler du noen steder i Trondheim man kan fikse brynene sine? Helst steder som er litt studentvennlige haha :))
      Ha en fin kveld videre!

      1. herregud så hyggelig! du jeg “gjør” de selv, hemmeligheten min er at jeg har sluttet å røre de – sist jeg nappet de er vel 3 år siden. så ja jeg tegner på selv, noen ganger farger jeg de (det varer i serr en uke så forsvinner det). anbefaler å prøve sine “naturlige” bryn og bare fylle inn de, ofte er det den formen man er født med man kler best <3 har dessverre ingen plasser å anbefale da jeg aldri har gjort brynene mine 🙁 <3

      1. det går fint med hun, enda halter hun med foten, men allmenntilstanden er som alltid så virker som hun har det fint <3 takk som spør!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg