PROSJEKT: Garderobe på soverom

Det meste hjemme hos oss er jo nå på plass, men det er to rom som enda er litt kaotiske, og det er walk in-rommet (det er KAOS og fullstendig neglisjert) og soverommet. Det som er på planen å få ferdig nå er soverommet! Det er jo et stort rom, så å kun ha seng her inne blir veldig tomt, så nå står det et lite garderobeskap og masse rot der inne. Vi trenger mer skapplass både til klær (tro det eller ei) men også til “stygge” ting jeg ikke ønsker å ha stående fremme, som tørkestativ, ladeoppsett til støvsugere, ekstramadrass etc. Så jeg tenkte å vise dere hva jeg tenker her!

Bilder fra handcraftedinteriour.com, fargerike.no, Shopify og pinterest

Jeg viser jo aldri den delen av soverommet jeg snakker om nå, siden det står så mye rot der. Så da jeg hadde besøk i helgen av noen som ikke hadde vært her før, sa de at de trodde soverommet kun var som på bildet over, høhø. Så det skjønner jeg jo egentlig!

Men her står jeg da med ryggen mot veggen jeg tenker å ha en slags “vegg” med garderobeskap på! Det er såppas mye plass å gå på at jeg har egentlig tenkt å bygge en “vegg” med dører, for så å lage hyller og slikt bak der – så det nesten blir et lite Narniaskap man kan gå inn i, kontra et vanlig garderobeskap. Som på det nederste bildet til høyre i kollasjen over. Jeg skal ha befaring med møbelsnekker om en ukes tid, så det blir spennende å se hva det blir til! Men jeg håper i hvert fall å få ferdig soverommet nå i høst, så det blir enda mer zen plass å sove i.

HVA TROR DERE?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg