PROSJEKT: “LIKE MER MAT”

Hei alle sammen og god mandag! Her i gården er det _så gææææli_ mandag. Jeg hadde et natt fylt med mareritt, og da alarmen da ringte for morgenforelesning følte jeg *tydeligvis* at jeg skyldte meg selv en time ekstra på øyet. Den timen gikk jaggu meg til å bli to ekstra timer, med herlige konstante 5 minutter slumring i disse to timene. Men men, som ei venninne sa: “da var tydeligvis søvn viktigere i dag!”. Så dagen er brukt til innspilling av samarbeid, vasking av klær, støvsuging og rydding, samt at jeg har akkurat tatt igjen dagens forelesning. Så selv om dagen startet litt njæ har jeg klart å komme meg så og si ajour, så det var nå enda godt

I helgen dro jeg og noen venninner på mexicansk brunch! Der ble det shrimp-taco, cheesy quesadillas, østers og frozen margharitas med mango-habanero smak. Veldig veldig koselig og ikke minst godt – jeg driver jo med mitt evige prosjekt: “begynne å like mer mat”, og på listen min nå står østers, avokado (jepp jeg liker det ikke, ikke guac heller) rå laks og oster (sånne man spiser til ost og kjeks). Østers begynner å vokse på meg tho – med litt sterk saus og lime i gjør det susen, men østers naturell tror jeg nok er en stund til, haha. I 2020 fikk jeg krysset av tre ting på listen som jeg tidligere ikke taklet, nemlig koriander, sopp og blåskjell – nå elsker jeg det (eller jeg *elsker* kanskje ikke sopp)

Nå skal jeg **forhåpentligvis** gjøre meg ferdig med regnskapet mitt, før det blir kickboxing i kveld. Ha en fin mandag videre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg