PRØVER Å BABE MEG

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

   

 

T O P P   N E L L Y ,    H E R

B E L T   B A G   L I K E N S    H E R

S H O R T S   Z A R A

S L I P P E R S   N E L L Y ,   H E R 

 

Shaitan, det er lenge siden jeg kun har postet noen bilder og latt det være med det. Før slengte jeg jo ut outfitposts uten tekst hele tiden, men (forhåpentligvis) er dere ikke her inne for å se meg prøve babe meg, men heller lese hva jeg skriver fordi dere syntse jeg er gøyal, hahaa. Oooog dette skulle egentlig bli et slikt innlegg med bare bilder, men her er jeg på fjerde linja, gitt. Håper alle har hatt en fredfull søndag, og at dere får en fin start på uken i morgen <3 

5 kommentarer
    1. Hei! Jeg sliter med at bildene dine ikke vil loade når jeg leser bloggen på safari. Slik har det vært i minst en måned, og får ikke sett bildene på bloggen. Er det bare til meg det er et problem….? : (

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg