PULSKLOKKENOOB

Hei og god kveld alle fine folk! For litt siden fikk jeg et innfall om at “NÅ VIL JEG BLOGGE”, så da satte jeg meg jaggu ned for å blogge. Et annet innfall jeg hadde var at jeg ville vise dere noe (slik jeg pleier å blogge resten av året føler jeg), og bruke speilrefleksen igjen!!! Så da at jeg ikke hadde brukt speilrefleksen siden jeg var i Lofoten, herregud det er lenge siden. Så dette innlegget kommer til å bli super random, men as you all know by now: jeg hadde lyst å 1. blogge, 2. bruke speilrefleksen og 3. vise dere noe

Og det jeg skal vise dere er den nye pulsklokka mi! Den er forsåvidt ikke så veldig ny lenger, jeg kjøpte meg den vel i starten av sommeren. Jeg er jo egentlig en skikkelig tech-kjerring som eeelsker smarte funksjoner, målinger, analyser etc – for eksempel at Dyson-viften min kan måle alt mulig fra luftkvalitet, temperatur til pollen i rommet. Jeg har lenge holdt på å måle søvnen min, men da i form av ulike apper som jeg må innrømme har fungert litt ymse. Så jeg bestemte meg for å kjøpe meg en pulsklokke, da til hovedformål å bruke på natten for å måle søvnen min!

Og lol det ser ut som den er ødelagt, men det skulle vise seg at å ta bilde av klokken var umulig uten at det kom en “glitch” på skjermen til klokka i speilreflekslinsa. Sneeeedig

Tror denne heter Fitbit Inspire?? Jeg valgte egentlig bare ut etter utseende, hvor stor klokka var. Jeg har ganske tynne håndledd så ville ikke ha noe veldig stort, som ikke kom til å vises så godt. Vel, der tok jeg feil for denne vises ganske godt uansett, haha. Så neste gang går jeg kanskje for en større en likvel, hvem vet. Men tenkte å høre med dere om noen har/har hatt denne, og om dere er fornøyd? Jeg er jo suuuuuper noob hva gjelder pulsklokker i det hele tatt, og er egentlig bare opptatt av at den måler riktig (og at den har en nice app, og det har for så vidt denne!). Hvis ikke, hva bruker dere, og er dere fornøyde?

Jeg bruker den også typ hver gang jeg trener, selv om jeg ikke hadde tenkt jeg kom til å gjøre det, da jeg aldri har vært så opptatt av hvordan jeg presterer under trening (haha). Men er jo dødsgøy å se etterpå når i treningen jeg hadde høyest puls etc, så sånn sett fikk jeg jo mye mer for pengene enn hva jeg hadde tenkt, da det egentlig bare var ment for søvn. Jeg bruker den derimot ikke sååå mye resten av dagen, da jeg ofte syntes den ødelegger litt når jeg har på meg “vanlige” klær og ikke treningsklær høhø

Ok da tror jeg jeg runder av dette sjuuukt randome blogginnlegget for i dag! Jeg kommer på nå at jeg har vært alene i _hele_ dag, så kanskje derfor jeg plutselig var så voldsomt skravlesjuk. Ha en fin kveld alle!! ♥

5 kommentarer
    1. Apropos lofoten😍 Lurer litt på hvor lang tid i forveien turen ble planlagt og typ hvor mye dere måtte betale? Skal prøve å arrangere blåtur for gjengen snart, men aner ikke hvor jeg skal starte haha! Vet at du ikke arrangerte turen, men alle tips tas i mot med STOR takk!

    2. Jeg har også Fitbir, men en annen type. Er veldig fornøyd og bruker den mest til trening og antall skritt. Jeg har hatt klokken min i flere år og to ganger har det hendt at den har fryst helt og ikke virka. Det viste seg etter at den var sendt inn på reprasjon, at løsningen på problemet bare var å gå inn i appen og bytte «klokkeutseende». Bare et lite tips, hvis det skulle skje med noen🥰 Elsker bloggen din Anna, du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg