PUT A RING ON IT

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y  O G  R O Y A L D E SI G N

Herregud som det tordnet i natt?! Nå blir det jo litt lokalavisa her, men var det flere i Trondheim som våknet av det tidlig i morges? Det er skikkelig uvær her om dagen, og hvert minutt av natten slo det hagl mot vindusruta. Jeg elsker jo uvær, så lenge jeg kan holde meg inne, og syntes det er superhygg å ligge under dyna når det stormer som fankern ute. Nå derimot, når jeg snart skal komme meg på skolen, er det ikke like digg. Jeg må vel finne frem min varmeste sko og min lengste jakke, og komme meg på forelesning.

Så langt i dag har jeg bare jobbet, og ryddet litt. Da kom jeg over ringene mine, og tenkte å vise dere noen av mine nyeste! Superrandom, men men. Jeg elsker ringer, og har blitt en skikkelig “ring-person” (LOOOL) de siste årene. Syntes hånden blir så fin og får en helt annen bevegelse. I hvert fall hos meg, haha. 

SPEILET FINNER DERE HER

G R Ø N N   R I N G    H E R    R O S A   R I N G    H E R

Ringen med flere “diamanter” på er fra Lily and Rose (lik her), og de andre dråpeformede ringene er gamle fra Nelly! Ellers bruker jeg helt plaine “gullringer” fra HM. Særlig de som skal være lengre opp på fingrene. Har ikke sjangs til å ha dyre slike ringer, da jeg mister 2 slike hver gang jeg er på byen, haha. De FLYR jo seriøst av når man danser!! Men hvor nydelige er ikke disse to litt mer chunky ringene? ELSKER den rosa og bruker den nesten hver gang jeg er ute. 

Nå må jeg komme meg i forelesning, vi blogges!

12 kommentarer
    1. Hei Anna!
      Sykt random å kommentere i dette innlegget, men jeg gjør det uansett. Har bursdag til helgen, og stresser skikkelig over hvordan jeg skal få underholdt alle gjestene mine. Har googlet “annais fest” (haha), men finner ingenting. Så lurte egentlig bare på om du hadde noen tips? leker eller evt. andre ting som gjør at gjestene koser seg?

      Håååper du tar deg tid til å svare <3
      Stor klem

    2. Hvor er den greie du har ringene i fra? Så fin. Elsker stilen din når det kommer til både mote OG interiør 😭❤️

      1. Jeg bruker for det meste noen veldig søte fra Victoria Secret, de selges ikke lengre 🙁 Ellers bruker jeg den røde “epleformede”, ganske tunge parfymen fra Dior og en fra Moschino jeg ikke husker navnet på <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg