RABATTKODE: 30% OFF NA-KD

A N N O N S E   N A – K D

 

H A P P Y   B I R T H D A Y

N A – K D . C O M

– 4  Y E A R S  O L D –

 

B U K S E   N A – K D ,   H E R

 

Mine langbente søstre – I give you en long ass og nydelig dressbukse. Denne har jeg brukt typ en gang i uken siden jeg fikk den, og den sitter virkelig som et skudd. Men ja, det var egentlig ikke det som var hovedpoenget i denne blogposten, haha! Denne mandagen fyller nemlig min fav nettbutikk 4 år – gratulerer med dagen NA-KD! I den anledningen har jeg også fått lov å dele ut en rabattkode til dere på hele 30% (!). Sjæl skal jeg benytte den til å bestille meg det øyeskyggepalettet jeg skrev om noen innlegg nedenfor, haha. Koden er gyldig en hel uke, enjoy <3

 

K O D E N   E R

ANNAIS30

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

E L L E R S   H Å P E R   J E G   A L L E   F Å R   E N   F I N   M A N D A G  ♥

 

12 kommentarer

Siste innlegg