RABATTKODE OG VAKSINASJON

A N N O N S E   B I K   B O K

Hei og hå fra ei som akkurat kom hjem fra ….. VAKSINERING!! Hell to the yes, eeeendelig var det min tur hehe. Jeg fikk stikket med vått bikinimerke både på shorts og tshirt samt svettemerke i rumpa, for i dag har jeg stort sett sittet på stranda! Jeg startet dagen med et morgenbad (lol jeg sto opp 12 så morgen og morgen) etterfulgt av solings og brusdrikking

Hallo jeg har glemt å si at jeg er hjemme i Trondheim innser jeg nå?? Jeg kom hjem igjen på mandag, og helt til i dag har det vært strålende vær her, så jeg har egentlig ikke “kommet meg på plass” før nå. Kofferten er pakket ut, planleggeren er åpnet og jeg er klar for å komme litt tilbake til faste rutiner igjen. Selv om ferien ikke er over enda for min del, men jeg har faktisk savnet litt å få jobbet og ha litt struktur også!

Så over til rabattkode! Hvis dere følger meg på Instagram har dere vel fått den med dere allerede, men tenkte å tipse om den her også siden den utgår om ikke så alt for mange dager! Den er gyldig ut 3. august <3 Det er inne såååå mye fint akkurat så anbefaler å ta en titt!

 

B R U K   R A B A T T K O D E N 

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   A L T

( U N N T A T  T   S A L G )

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg