RABATTKODE PÅ NELLY

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Endelig fikk jeg fikset en rabattkode på Nelly til dere! Om dere trykker her får dere 20% på nesten hele nettsiden, så om dere vil handle eksterne merker er det en nice deal. Men jeg fikk en kode som gir dere 25% på NLY brands, altså 5% ekstra om dere har tenkt å handle Nelly sitt eget merke. De har helt sjuuuukt mye fint inne akkurat nå, særlig i “skinn”, supersexy!! Så jeg har samlet mine favisser, og koden varer til i morgen til 23.59, så om dere vil ha de 5% ekstra må dere handle før da. <3 

 

– KLIKK DERE INN HER, OG BRUK KODEN ANNAIS25 –

 

1. HER 2. HER 3. HER 4.HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER   

2 kommentarer
    1. Bestilte rib shoulder set i svart og gleder meg til å bruke det resten av semesteret mens jeg leser og leser.. 😌 takk for rabattkode!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg