RABATTKODE PÅ ROYAL DESIGN

A N N O N S E L E N K E R   R O Y A L   D E S I G N

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R   

6 .    H E R   7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R    1 0 .   H E R    1 1 .    H E R

 

Tjohei og hopp, jeg har fått rabattkode til dere på Royal Design igjen! Det er ganske gøy, siden det er flere som har etterspurt det siden sist gang, og fordi det nesten aldri er rabattkoder på Royal Design. Så om du er student i ny by og trenger småtteri til ny leilighet kanskje, eller allerede har et sted og bo og vil investere i noe større – 15% får dere på heeele sortimentet til Royal Design. Dere klikker dere bare inn her og bruker koden ANNA15. Den er gyldig ut 7. august! 

10 kommentarer
    1. Skulle legge inn en bestilling på Royal Design i går, men så ble jeg litt usikker på om jeg skulle ta meg råa til å handle der (lette til og med etter rabattkoder på google – uten hell), så jeg lot handlekurven stå til i dag. Gikk tilfeldigvis inn på bloggen din nå for å få litt interiør-inspo, og ble så glad da jeg så dette innlegget! Kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt, haha <3

    2. Åååå, jippi! <3_<3
      Men gjelder rabatten hele butikken? Jeg blir trukket mindre enn 15% når jeg legger inn koden 🙁

    3. EYYY nå ble jeg glad!! Husker jeg spurte deg om du kunne få til et samarbeid nærmere studiestart, så sykt gøy! Gleder meg enda mer til å flytte nå. <3 Har du noen tips til nye studenter i Trondheim?

      1. hahah wooohooo <3 tipsene mine er å dra på fadderuke, bli med på det "som skjer"! jeg har jo aldri vært ny student her selv skulel jeg til å si, så er nok ikke den beste å spørre.. <3

    4. Hei, Anna! 🙂 Googlet deg og notater. Føler du hadde mange tips der for en tid tilbake. Mitt spørsmål til deg: Hvordan holder du deg organisert nå? Hvilke kalender, notater og huske-liste apper bruker du?

      Klem fra Helene Mørke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg