RABATTKODE TIL DERE PÅ NELLY

A N N O N S E :   A D L I N K S   N E L L Y

Jippi! Det er veldig mange av dere som har spurt om kode på Nelly, og det har jeg endelig fått! Det passer veldig bra, for syntes Nelly har helt sjukt mye fint inne nå fra sitt eget merke. Koden gjelder da alt fra NLY brands, og gir dere 20% ♥ Den varer bare i 48 timer, så dere må handle før torsdag klokken 12 altså. ENJOY! Jeg har samlet mine favs under, og så har jeg nettopp fått en pakke med mye av det under selv også, så skal prøve å få tatt noen outfits også!

Dere klikker dere inn på kampanjesiden HER og bruker koden ANNAIS20 når dere betaler!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 

8 kommentarer
    1. Hei Anna 🙂
      Såå hyggelig å møte deg og Erica på lørdag!!
      Jeg ble litt nysgjerrig på hva du tenker om gjenbruk og det å kjøpe mindre klær? Kunne du tenkt deg å kjøpe mer brukt?
      Ha en nydelig uke 🙂
      Beste hilsen fra Birgitte

      1. det var SUPERhyggelig, herregud så søt du var!! takk for at du stoppet oss <3 jeg elsker konseptet med gjenbruk, og personlig kjøper jeg nok mest interiør brukt. også klær, jeg elsker å handle vintage og på bruktbutikker!

    2. Hurra! Ble et sort joggis-sett! Har ikke noe Gucci å kombinere med da, men blir trivelig med handlenett til også, hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg