RABATTKODESØNDAG!

ANNONSE: ANNAIS15 GIR 15% OFF HELE NA-KD

Hei og hopp fintfolk! I dag tenkte jeg å dele en aldri så liten rabattkode til dere, på min favorittnettbutikk atm – NA-KD! Virker som det har vært etterspurt også, så håper noen ble glad haha! De har fått inn veeeeldig mye fint til høsten, så anbefaler alle å ta en titt <3 Koden er gyldig i en uke. Ellers har jo favorittkåpen min av aaallle kåpene jeg har endelig kommet inn igjen, så om dere vil gjøre et skikkelig kupp kan jeg anbefale den. Det er den jeg har på meg både i headeren og på bildet over!

 

R A B A T T K O D E N 

ANNAIS15

G I R   1 5 %   O F F

H E L E   N A – K D . C O M

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R    6 .    H E R

 

1 .    H E R    2 .    H E R    3 .    H E R    4 .    H E R    5 .    H E R   

6 .    H E R    7 .    H E R    8 .    H E R    9 .    H E R

4 kommentarer
    1. Uuh, mye fint!
      Ville bare titte innom å si at jeg gleder meg til pod, sitter med første arbeidskrav på jusstudiet så den er much needed <3 håper dere fortsetter leenge selv om dere sier at lyttertallene har gått ned(noe jeg ikke skjønner men okei)
      Fin uke til deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg