RAKA VEGEN

A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

K J O L E   Z A R A

P E R L E B H   N E L L Y ,    H E R

 

Starter dette blogginnlegget med noe litt hyggeligere enn denne mandagen – et lite bildedryss fra da jeg var på bursdagsfeiring hos svigers i helga. Som alltid tar jeg hver anledning til å pynte meg, og gønnet full glam, hahaha. Men hvor fin er ikke denne bh’en? Det ser ut som det er en del av kjolen, og gleder meg til å bruke den til andre plagg.

Etter å sovnet 22.00 i går (noe som er tiiiidlig til meg å være), så jeg for meg å sprette opp, glad som ei sol, til tidligforelesning og bare EIE mandagen. Det gikk ganske greit, helt til ya girl finner ut at det nok en gang er arbeidskrav-mandag. Det skal vel egentlig ikke såååå mye til for meg å huske slike ting, men det er noe med mandager. Dagens arbeidskrav gikk raka vegen åt helvett, men men, sånn er det bare noen ganger, haha. Nå er i hvert fall uka i gang, og jeg har allerede fått catchet opp med litt jobb jeg har hengt etter på, og skal straks sette i gang med litt skolearbeid jeg henger etter på. Forrige uke var travel, samt at jeg bestemte meg for å bruke litt ekstra tid på å kose meg. Det er viktig theese deizzz ass. Håper dere får en fin mandag!

 

10 kommentarer
    1. God mandag Anna 🙂 Håper denne uka blir å behandle deg bra! Her går det relativt trått om dagen, men slik er det vel for mange. Takk for at du holder liv i bloggen, det er et fint lyspunkt i hverdagen 🙏

    2. Har du noen tips på hvor man kan få fikset negler i Trondheim? Ny i byen så er litt usikker på hvor jeg burde dra 🙂

      1. jeg har jo ikke fikset så mye negler før, men akkurat nå har jeg faktisk shellac! da har jeg gått til MySun på Sirkus Shopping <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg