RANDOM TEKST FRA EN RANDOM HVERDAG

A N N O N S E   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

T O P P   N E L L Y ,    H E R

B U K S E   L E V I S ,    H E R

K L O K K E   C A S I O ,   H E R

 

Jeg skal gjøre ferdig rabattkodebonanzan med en gang: ANNAIS20 gir dere 20% på buksen og klokken (og hele Junkyard).

Hallo og god kveld dere! Ovenfor er litt bilder fra da jeg ikke bare hadde på sminke, men også stram bukse! Herre jemeni! Også skulderpute-topp. Jeg har fått helt hang up på tshirts med litt ekstra fyll på skuldrene, til helt plaine jeans. Jeg tenkte jeg skulle stikke innom å si hei og fortelle om dagen min, før det slo meg at … hva har jeg egentlig gjort i dag? Det er enda snedig å våkne å egentlig ikke ha noen håndfaste planer. Jeg har drukket kaffe med mamma, kjørt litt elsparkesykkel, spist fiskesuppe og tatt ting litt som det kom. Jeg husker ikke om jeg har anbefalt dette før – men Rema 1000 sin ferdige fiskesuppe er helt fantastisk, og om man kjøper en boks reker, oppskjærte fiskekaker og/eller fiskeboller som man har oppi – det smaker virkelig nydens. Nå kom jeg på at jeg tror jeg har tipset om det før hahaha jaja here you go en gang til

Så ja, dere må holde ut med meg – med alle de random mobilbildene og random tekst fra en random hverdag. Håper dere har det fint, så blogges vi i morgen

8 kommentarer
      1. ja den er superkul!! jeg har den i XS – vil si den er som mye av NLY sine egne brands i størrelsen, og der syntes jeg de er generellt litt store i størrelsen <3 jeg er vanligvis en XS/S!

    1. Ooops. Blir ikke dette samme problemet som med ølen, sånn iht alkoholloven? Husker jeg leste at noen kommenterte det!

      1. jo steiiike det har du sikkert rett i!!!! takk som gjorde meg obs, da fjerner jeg det bildet haha <3 har faktisk sendt Helsedirektoratet en mail for litt mer info men ikke fått svar enda (ikke så rart kanskje, de har vel viktigere ting å tenke på nå haha)

    2. Dette er random, men denne uka kom jeg faktisk til å tenke på den fiskesuppa som du hadde anbefalt en gang! Så den spiste jeg med reker i igår, og den var kjempegod 🤩 Så takk for supert mat-tips!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg