SILENT DISCO

A N N O N S E L E N K E R   N A – K D ,  B I K  B O K

 

 

 

 

T O P P    H E R    B U K S E    H E R

 

Hallais fra denne brune diggingen, haha! Jeg har gønnet på med litt selvbruning i det siste, men jeg brukte også et preset som gjorde meg ekstra tan. Når vi først er inne på redigering – jeg har også redigert vekk nippelen min på det ene bildet bare så dere vet at det er retusjert litt hahah

Ellers sitter jeg i forelesning og stanker våt hund. I dag er noe av det lolleste været jeg har vært med på, og da jeg skulle gå til skolen var det som å være med på en film. BI ligger jo nede ved fjorden, og her blåser det ganske fra før – men i dag er det seriøst regnstorm i Trondheim. Jeg hadde på meg regnparkasen min, men gikk fremoverbøyd i motvind og var seriøst i tvil om jeg kom meg til skolen. I sure did tho, men med klissvåte jeanslår og pølsehår. Nå starter forelesningen igjen, så jeg må begynne å stikke! Tenkte bare å stikke innom å si hei, og god helg fra meg! I morgen har jeg fri, og i kveld skal jeg på vorspiel hos Erica før det blir … silent disco!!! Har aldri vært på det før, så gleder meg veldig – noen som har vært før?

Ellers er det siste dag rabattkoden som gir 30% på hele NA-KD idag, så om dere klikker dere inn her og bruker koden 3YEARS får dere 30% på blandt annet jeansen jeg har på meg <3 

8 kommentarer
        1. hahhaa skjønte hva du mente!! jeg tar selvbruningshansken “lett” over etter jeg har smørt meg inn på hele kroppen, når det er veldig lite igjen på hansken <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg