RØDHETTE

A N N O N S E :   A D L I N K S   B I K   B O K 

G E N S E R E N   F I N N E R   D E R E    H E R    B U K S E N   F I N N E R   D E R E    H E R 

 

Hei og god kveld mine kjære! Beklager sen oppdatering, men jeg er ikke hjemme før nå. I dag har vært en hektisk dag med stor H, men på en fin måte. Ikke noe stressende, men avtaler hele dagen. Dagen startet med podcastinspilling, før biznissene (meg og Erica seff) hadde et aldri så lite møte. Videre bar det rett i forelesning, før snuppelura klarte å somle seg på trening. Boksetrening. Det satt langt inne i dag og hadde mest lyst å komme meg hjem å spise middag, men plutselig sto jeg der med håret til alle kantene og svetten rant. Det skal sies at jeg nesten knakk armleddet der ei vending, men en bra treningsøkt ble det jaggu meg!!  Sorry ass for skikkelig, skikkelig snorkete blogginnlegg. Jeg må helt ærlig si jeg er litt sliten i dag, det har vært en laaaang dag! Det forklarer også overskriften – jeg har ingen fantasi til overs på fantasilageret i dag

Akkurat nå sitter jeg og hører over neste podcastepisode, som enten kommer i kveld eller i morgen! Og denne gangen mener jeg det, hahaha. Sist gang ble den litt forsinket, men fremover skal den komme kjappere ut etter hvert som vi har spilt inn. Er noen gira??? 

5 kommentarer
    1. Alltid gira på podd!!! Har du noen anbefalinger til andre podder du hører på som du kanskje ikke har nevnt før?:-D

    2. Hahhaha jeg døde av podden, dæven som Erica var i slaget.. Føler hun alltid er sliten, men satan som skravla gikk haha. Koooste meg. Og serr så morsomt å høre på deres småproblemer med typene hahha, dere virker jo så perfekte på blogg og insta, men guri så lættis dere er hah. takk for meg, litt overtenning her ja

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg