RØRTE-MOR

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   J U N K Y A R D

T  S H I R T   C A L V I N   K L E I N ,   H E R  

( ANNAIS15  F O R   1 5 %   O F F   H E L E   N E T T S I D E N )

B U K S E   N E L L Y ,   I  A N N E N   F A RG E    H E R

 

Herre min juledag, da var årets feiring over. Og litt godt er det, haha. Dere vet jo kanskje meg, tidligere om årene har jeg fått stressutslett på overkroppen før jeg skal feire bursdag. Jeg blir så stresset over at alt skal gå bra, at alle skal kose seg, at jeg springer rundt som en nervebundt selv. Men i år bestemte jeg meg for å ha det litt mer low key, uten så mye leking og styr, så jeg fikk slappet litt mer av, haha. Men det var virkelig såååå utrolig koselig – og vet dere hva? ALLE jentene var samlet!! Tror dere ikke Ingrid kommer trippende inn på festen, flydd fra Bergen med en pizzaballong og verdens største smil?? Sånt blir jo jeg så innmari rørt av, og at alle bestevenna mine kunne komme, nei guri. Hadde det vært sosialt akseptert hadde jeg sikkert gått rundt og grått hele kvelden si !

Jeg tenkte å dele noen bilder med dere fra gårsdagen, men det får bli i morgen. I dag er en skikkelig halvveisøndag, som jeg har brukt på å rydde leiligheten (dere ANER ikke hvor mye rot det var hahah), spise pizza, henge med venna og rense slushmaskina. Nå kommer jentene igjen, så jeg tenkte å nyyyte det som er igjen av denne helgen med de. SMASK!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg