RUNDJULT I 90 MINUTTER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D 

Jeg begynte så smått å pakke til i morgen (eller, så smått og smått), og det er tydelig hva min favorittfarge er om dagen. Sort er vel egentlig favorittfargen min hele året, men om høsten er det liksom litt mer lov enn midt på sommeren, haha. I tillegg har jeg, som alltid på denne tiden, en obsession med vinyl og falskt skinn. Med meg er en vinylbukse, en skinnbukse, en skinnjakke, belte i skinn, vesker i skinn. 

 

Nå skal jeg snart komme meg på trening! Jeg er helt gåen i kroppen etter gårsdagens boksetrening, hvor vi lærte rundspark. Og la oss si det sånn: man skal vel egentlig ikke trene hardt første dag i kvinneuka, og et tips er å ikke sparke/bli sparket på i 90 minutter første dag i kvinneuka. Jeg var og er SHOOK hahaha!! Kroppen min er rundjult

 

–  O N   M Y   M I N D   –

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER  

 

Mange har spurt om hvor weekendbaggen min er fra, og ser den har kommet inn på Nelly igjen nå! Så det er den som er linket på nummer 2 – superfin og perfekt størrelse for en helg <3 Ellers har også veeeeldig mange spurt meg om vinyltightsen min – den er typ 3 år gammel så den selges ikke lengre, men nummer 8 er helt lik min <3 

 

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER

 

H A   E N   F I N   D A G   < 3 

8 kommentarer
    1. Hei fine du <3
      Hvor var den beige hettegenseren din fra på insta story med kattungene?? har lett etter en plain hettegenser uten skift eller snor (som er faaakkings umulig å finne) og herreGUUUD så fin den var!!

    2. Hva tenker du som stemmer SV om at du tjener (meget gode) penger på å reklamere for trendy klær? Dette er klær man gjerne kun bruker et visst antall ganger før man bytter de ut med nye. Går ikke det mot miljøaspektet av SVs politikk? Og ikke minst, hvordan føles det riktig å tjene store summer i en så overfladisk bransje når hovedsaken til SV er mindre forskjeller mellom folk?

      Liker bloggen din veldig godt, og du virker som en oppegående og smart kvinne, men jeg sliter litt med å se sammenhengen mellom de verdiene du snakker om og de verdiene du viser i handlingene dine.

      1. Nå har jeg vel aldri skrevet akkurat nøyaktig hvorfor jeg stemmer SV, og det er vel akkurat på grunn av slike ting at man ikke skal gå ut med hva man stemmer politisk så man skal slippe å “forsvare” det, haha. Jeg skjønner hva du mener, men skjønner heller ikke om du mener jeg skal 1: slutte å blogge som jobb fordi jeg stemmer SV, eller 2: ikke stemme SV fordi ikke alt av politikken stemmer til hvordan jeg lever. jeg syntes kommentaren er vanskelig å svare på fordi jeg ikke er interessert i å ha svart på hvitt ute på nettet foran alle hvorfor jeg stemmer hva. men syntes kanskje det blir litt for trangsynt å mene at man kun kan stemme et politisk parti om ALT stemmer med slik man lever selv? om man stemmer grønt (helgrønt eller rød-grønt) kan det for eksempel være at det er fordi man ønsker å får regler og endring på ting man ikke nødvendigvis klarer/blir å endre/kutte ned på på eget initiativ. selv mener jeg det ikke kan være slik at man MÅ stemme blått om man tjener mye penger og SÅNN er det. alt handler ikke om en persons inntekt – man kan være interessert i mer likhet mellom folk av den grunn, mener nå jeg. 🙂

    3. Så fine klær!! Håper du koste deg i Oslo!!😍

      Lurte på om du kanskje kunne lage et innlegg med dine beste studietips? Som hvordan du leser til eksamen, hvordan du jobber med skolen/pensum i hverdagen osv. Startet å studere denne høsten og hadde vært gøy å få litt nyttige tips☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg