RUNDVASK

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

T S H I R T   N E L L Y ,   H E R

S H O R T S   N E L L Y ,   H E R

 

Til dere som lurte på hvor t-skjorten jeg hadde på meg på Instagram i går, så er det denne! Den har vært utsolgt lenge nå, men ser den er inne igjen. Loves it (det samme med jogge-shortsen hallais verdens beste plagg).

 

Da var jeg tilbake hjemme i min egen leilighet, etter en nydelig langhelg i Oslo med min kjære Rebekka. Heldigvis er det ikke lenge til jentegjengen skal på tur, så da var det ikke så trist å si hade i går. Som jeg kanskje har nevnt her før hater jeg å si hade, og syntes det er helt forferdelig trist (dere husker vel kanskje meg da jeg var i avstandsforhold Fyyfff det var slitsomt).

Det er som oftest digg å komme hjem også, men helt ærlig var det ikke det i går. Leiligheten min er tilsynelatende i orden, da den er ryddig. Men det er virkelig det eneste den er – det er så møkkete her at jeg får fnatt. De siste ukene av eksamenstiden hadde jeg ikke tid, i hvert fall ikke til å rundvaske leiligheten. Det hele endte med at jeg måtte utsette det til da jeg hadde fri, som da blir … i dag. Jeg kom også akkurat fra trening, så tenke å forlenge min egen ufresh-het og støvsuge samt rundvaske hele leiligheten. Jeg gleder meg ikke akkurat til det, men jeg gleder meg veldig til å få det unnagjort. Er det bare meg som får helt kaos i hodet når man vet det er skittent?? Lets do thiiiisssss men først jobb ok hade

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg