RUTINERT TRØNDER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,  B I K  B O K

Hei og god morgen! Jeg kom akkurat inn døra fra podding. I dag var det i et nytt studio, så forhåpentligvis ble det bra lyd og en bra episode. I dag har jeg en hel del på agendaen, så tenkte bare å stikke innom for å si hei før jeg stikker ut igjen. Værsjuk som jeg er har jeg lagt alle gjøremålene mine til i dag, når det er overskyet og dårlig, haha. *rutinert trønder*

T S H I R T  H E R

B U K S E    H E R 

S A N D A L E R    H E R 

 

Noen bilder fra forrige uke, fikk supermange spørsmål om buksen – here it is! Nå skal jeg ut døra igjen, ha en fin dag alle sammen!

12 kommentarer
    1. Her om dagen kom jeg serriøst til å tenke på at jeg ikke klarer å se for meg hvordan badet ditt ser ut? Sjukt random, men med ei så nydens leilighet ellers så prøver jeg å se for meg hvordan det ser ut, uten helt å huske om det ever har blitt vist?
      Dagens undring fra ei som kjeder seg på jobbet hahah
      God helg<3

      1. Så teit du er og sikkert veldig misunnelig- hun har jo sagt før en gang at hun skal vente med å pusse opp badet for å spare litt (noe som du som tydeligvis husker hver detalje fra hennes liv og leilighet sikkert vet…) – og der graver du «helt uskyldig og tilfeldig» rundt i det eneste svake punktet du kunne komme over? Veldig snillt og veldig skjønn du… Ikke hyggelig, sorry ass

      2. hehejeg har ikke delt noe særlig av badet heller! <3 det er bare helt "vanlig" og hvitt, med sort og hvite gulvfliser! jeg skulle egentlig pusse det opp rett før corona, men satte det på vent da det skjedde – det fungerer som det skal og er helt "greit" så akkurat nå er jeg tilbake i tenkeboksen om jeg skal droppe å pusse det opp og heller spare pengene til noe annet. men vi får se! good helg (på etterskudd haha) <3

      1. det gjør jeg! har vært en del på det i sommer, men har blitt liiitt mindre nå som det har vært så fint vær + smittesituasjonen har blusset litt opp igjen <3 går på TKBK!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg