SÅ DA VET DERE DET

A N N O N S E L E N K E R   B I K   B O K

Hei og god fredag alle sammen! Wow jeg er helt ør i hodet etter å ha dunket inn latterlig mange timer med søvn i natt, haha. Om jeg sover med mørkleggende gardiner om natten kunne jeg nok sovet i evig tid, det er umulig for meg å stå opp uten lys eller alarmer. Så da vet dere det !!! Uansett, i dag er nok en chill dag – denne uken har det heldigvis vært litt jobb å gjøre, men fortsatt merker jeg at det nærmer seg juuuul. Jeg har det egentlig akkurat nå litt travelt, da jeg skal møte Erica for en lunsj straks. Så tenkte egentlig bare å stikke innom for å si hei, også blogges vi i morgen! Jepp – YOU HEARD ME. På en lørdag. Hahaha. Jeg har litt dårlig samvittighet for dårlige updates denne uken, og i går tok jeg med meg speilreflekskameraet på julemarked, så de bildene tenkte jeg å vise i morgen. God helg

B U K S E   B I K   B O K ,    H E R

G E N S E R   B I K   B O K ,    H E R

 

Som dere kanskje vet har jeg fått en rabattkode på Bik Bok som gir 20% off hele nettsiden! Og i butikk! Som alltid ligger strekkoden som gir rabatt i butikk nederst i innlegget, og den viser dere bare i kassen så blir den scannet. Kjøpte selv julegaver på onsdag med koden, og det er så enkelt og greit! Koden og strekkoden er gyldig ut desember faktisk, så her får man kjøpt alt fra de siste julegavene, til julekjole eller nyttårsantrekk. Om man skal ha seg en bytur i helgen for eksempel! Det er helt sinnsykt mye fint der inne nå, så anbefaler å ta en titt!

 

B R U K   R A B A T T K O D E

ANNAIS20

F O R   2 0 %   O F F   H E L E   B I K   B  O K

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg