SÅNN ER DET NOEN DAGER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   S A F I R A , H M

Åååh mine fine fine gode snille damer. Alle bortsett fra Karen var med i helgen <3 

  

 

K Å P E   I V Y   R E V E L ,   G A M M E L 

K J O L E   H & M ,  H E R

S M Y K K E   S A F I R A ,    H E R

V E S K E   N U N O O ,    H E R

 

I dag er ikke dagen, gitt! I går kom jeg hjem på ettermiddagen og skulle egentlig rett på boksetrening. Sånn ble det ikke, og jeg og kjæresten dro heller for å handle inn til litt kveldstapas. Jeg skal være helt ærlig å si at nervene mine er on fire om dagen, og engsteligheten går veldig opp og ned. I dag har jeg en liten “dagen derpå” hvor jeg kunne sovet for alltid, dunkende øyne og hode, vondt i brystet og bare sliten. Det er nok et resultat av flere uker med litt frynsete nerver og en helg hvor jeg ikke har vært så flink å høre på min egen kropp og hode. Men sånn er det noen dager, og det går helt fint det også! <3

Jeg skulle egentlig på skolen å skrive eksamensoppgave i dag, men fikk heldigvis endret det til litt hjemme-skriving. Nå er vi typ ferdig med den ene eksamensoppgaven, som føles fantastisk deilig! Og ikke minst digg å få gjort litt på en dag som i morges føles ut var helt til waste. Det første avsnittet skrev jeg da jeg sto opp i morges, mens nå ser jeg litt lysere på dagen, haha. Sånn går fankern meg dagene! Håper alle får en fin dag <3 

12 kommentarer
    1. Huff, det er fælt! Jeg også er veldig engstelig for tiden. Det er skikkelig slitsomt det. Er bare glad det går opp og ned og at jeg ikke har full angst hele tiden! Føler jeg blir mer engstelig når de er kaldere og mørkere hvis det gir mening? Sykt rart!

      1. off, om det er en “trøst” så tror jeg veldig mange sliter med det samme akkurat nå. i hvert fall rundt meg har jeg merket at veldig mange sitter på de følelsene! så tror nok du har helt rett. <3 men det er fint å vite at man ikke er alene om det syntes jeg! håper det blir bedre for deg <3

    2. Nå er det lenge siden jeg har kommentert her. Håper resten av uka blir bedre for deg<3
      Ps. sykt fine bilder, både lys og motiv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg