SÅNN FÅR DET BARE VÆRE

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

T S H I R T   N E L L Y ,    H E R

S K J Ø R T   G A M M E L T   M I S S G U I D E D

S K O   N E L L Y ,    H E R

 

Haha, om dere blar ett innlegg ned ser dere kanskje at jeg la min elsk på denne sofaen på hotellet? Da jeg kjøpte leiligheten sto det jo mellom blå, grønn og rosa veloursofa, så hver gang jeg finner en mørkegrønn eller lyserosa en svir det litt i hjertet mitt. Selv om jeg er veldig fornøyd med min blå også! Og bare en liten disclaimer: håret mitt er nyvasket her og ikke fett hahahhaa (kunne vært tho). Disse bildene er fra mandag da det var nydelig vær i Oslo, og vi tilbrakte dagen på Oslo Street Food med øl og deilig vietnamesisk wok. Shooohhhh det var godt. Ellers har noen spurt om skoene jeg brukte på Instagram, det er disse nydens borrelås-skoene! De er litt mer chunky enn fjorårets modell, og jeg ble overraskende fornøyd (herregud så herlig det er med borrelås-sko når skal det komme heels med borrelås lurer jeg på, fyllesko nr.1)

I dag skal jeg trene, være med familien og lese bok. Jeg liker bedre å snakke om hva jeg har holdt på med i stedet på hva jeg holder på med om dagen. Litt fordi jeg ikke gjør noe særlig, men også fordi jeg er litt i min egen boble om dagen. Sånn får det bare være <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg