SANNHETEN BAK INSTAGRAMBILDENE MINE

I dag tenkte jeg å gjøre noe helt nytt, som jeg tenkte kunne være veldig gøy for dere? Instagram er jo ganske picture perfect hele greia, men sannheten er jo at det nesten alltid er en historie bak. I hvert fall hos meg, haha. Jeg kom til å tenke på det da jeg satt å så på de søte kjærestebildene av meg og kjæresten, og husker så god hva som egentlig skjedde på de bildene…. So here we go!

Haha, på det første bildet står jeg og Erica på dass og har pause fra shoot. Vi har snakket om hvor jævla rar de poseringene på Nelly sine produktbilder er, hvor hendene liksom er opp i været og alt sånn, og jeg kødder og later som jeg er modell som poserer på samme måte. “Det er jo ingen som står sånn her???”

Det andre bildet var det jeg snakket om i starten av innlegget! Dette er jo en aldri så liten bildeserie, som Ingrid tok av oss på nyttårsaften uten at vi visste det. Klokken var vel 23.55 her, og vi var samlet på et stort torg i Amsterdam for å se på rakettene. Jeg kjente angsten og panikken begynte bygge seg opp hos meg, og hvisket til kjæresten at det var casen. Han begynner å “trøste” meg og prøver å få meg til å tenke på andre ting, og da tar Ingrid disse bildene – hun tror vi bare har et cute kjærestemoment. Seriøst TO minutter etter dette bildet er tatt står jeg, han og Rebekka (som også hadde fått med seg min lille panikk) i en sidegate i Amsterdam, jeg står og får ikke puste, tårene renner og har full on panikkanfall helt til klokken er typ 00.01. Så sånn startet mitt 2019, haha! Nå skal det sies at så kjapt anfallet var over sprang jeg inn på kiosken ved siden av og kjøpte tre øl til oss, så det var bare stusselig i noen minutter der hahaha

På det første bildet var jeg alt for god i kakken til at det var passende. Jeg og kjæresten var egentlig bare ute på date, men jeg ble jævlig god i gassen av litt rødvin + øl, og endte opp med å bruke 10 min på å shoote i speilet på dassen etter en tur på ramma. Jeg var faktisk så god i kakken at jeg fortsatte selv om det kom folk ut, og det gjør jeg ALDRI

Bildet i denne kjolen har en gaaaanske bra historie bak seg, om du spør meg, hahahhaa. Vi var i Marbella, og skulle ut å spise thai med Emilie og Morten som vi reiste med. Jeg hadde jo pyntet meg, så jeg og kjæresten gikk litt ned i gata for å ta outfitbilder. Han står på andre siden av en motorvei og tar dette bildet, og i mens jeg står der, i MINIMINImiiiinikjole, kommer en knallgul Lamborhgini kjørene saaaaakte forbi. Inni sitter en sleazy type, som stopper bilen rett foran meg og spør om jeg vil hoppe i bilen hans og bli med. Så der står jeg, poserer og digger meg midt på gata, mens kjæresten blir vitne til noe som måtte vært et jævlig bra syn. Det ble noe HEHhhh Sorry NO *tommel opp* der ja

Haha, dette første bildet kan jeg ikke være den eneste Instagrammeren som har en slik story bak. Her var vi i Bali, hadde fått et helt nydelig rom med utendørs bad. Men her er casen: 1) Jeg hater å bade i badekar mer enn 5 min, og 2) Dette badekaret var ganske skittent og bar preg av å være et utebadekar. Men FY så Instavennlig, da. Så jeg fyller opp i vann, henter litt cute blomster fra treet, setter meg i badekaret – kjæresten knipser, og jeg spretter ut. Så ikke noe “lazy days in the bathtub” på denne damen nei

Det andre bildet er jo ikke lenge siden, faktisk forrige uke. Her var jeg barnevakt, og hadde nettopp montert et barnesete (!!!) i den lille bilen min, og fått tantebarnet inni. Stropper han fast, og får kjærsten til å ta noen bilder av meg utenfor bilen. Jeg husker jeg her fikk en liten taste på hvordan livet mitt kom til å være om jeg fortsatt blogger som mor – mor og far står på gata og knipser outfits, men ungen sitter i bilen og ser på. I tillegg følte jeg meg jævla STØGG akkurat her, men bildene endte opp med å bli dritbra og jeg så superbabe ut lol

 

Her er det mye bra å ta i! På det første bildet er Nelly-gjengen ute og spiser i London, og vi har fått verdens mest beskjedene og usikre mann som servitør. Jeg og Erica får alltid veldig synkront *ouffff søøøøting* av slike folk, så vi bestemte oss for å snakke litt med denne mannen, som bare ble søtere og søtere, og mer og mer varm i trøya. Her har han fortalt noe vitse-aktig til oss som jeg sitter og hører på tror jeg, haha. Off nei han var bare så utrolig skjønn så her sitter jeg og prøver å booste selvtilliten hans hahaha

Det andre bildet, mine gode venner, betalte jeg 100,- for å ta. HUNDRE KRONER skulle de ha for å få ta bilder i den nyyyydelige lille kreasjonen der. Dum som jeg er betalte jeg nå det da, og det verste er at Instabildet ikke ble så jævla bra en gang faen ass

På det tredje bildet har jeg redigert vekk trusa mi, hahaha. Dette var også på nyttårsaften, hvor jeg drev og fant ut hvilken kjole jeg skulle ha, og skiftet av og på. Til denne passet det vel ikke med truse, så da la jeg den på senga, noe jeg seff ikke tenkte over da jeg tok bildene, og kjæresten heller (SEFF) ikke sa i fra om. Den var så sjukt tydelig også så da måtte den redigeres vekk ahhaha

Håper dere likte innlegget! Ellers må dere huske at i natt (23.59) går tilbudet som gir dere 20% off hele Nelly ut! Så om dere vil finne noen godbiter til rabattert pris, klikk dere inn her!

35 kommentarer

Siste innlegg