SCACKET-O-RAMA

 A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K ,   G I N A T R I C O T 

Dette er jakke #1 i den første kollasjen

 

 Jakke fra Moves – vært utsolgt siden jeg kjøpte den i fjor høst 🙁

 

Denne jakken finner dere her

 

Herregud det er lenge siden jeg har hatt et slikt type innlegg, haha. Men har sett så utrolig mange kule shackets rundt om kring på nettet den siste tiden, samt at jeg ser det er flere som er på utkikk etter det, så da tenkte jeg å samle noen. Jeg ble jo selv helt forelsket i trenden “shackets” i fjor selv, og like glad i de i år. Også er de jo peeerfekte til været ute nå!

 

_ E N S F A R G E D E _

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER

8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

 

_ R U T E T E _

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

10. HER 11. HER 12. HER 13. HER  14. HER  15. HER  16. HER 

 

2 kommentarer
    1. Så mange fine jakker! Skulle ønske det var en årstid der disse kan brukes her i Tromsø 🙁 Går bare i regnjakke/skalljakke frem til jeg helt sikker må frem med parkasen igjen. Kjedelig..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg