SERIER JEG HAR SETT I KARANTENE

A N N O N S E    N A – K D

 

Dette innlegget har jeg lovet å skrive lenge, men det er jo et ongoing prosjekt, da jeg hele tiden ser ferdig og begynner på nye serier jeg skriver ned på listen, haha… Men jeg tenkte å dele listen slik som den er nå, etter typ en måned hjemme. Jeg er jo en serie-o-man til vanlig og bruker det meste av min ledige tid på det, men all denne fritiden har tatt det til et nytt nivå, ass. Som dere kanskje ser under, haha! Jeg har ramset de opp i rekkefølgen jeg sist så de, så den jeg ble ferdig nå med sist var altså …

 

– KALIFAT

– PAPIRHUSET SESONG 4

– WESTWORLD SESONG 3

– TIGER KING

– OZARK SESONG 3

– TOY BOY

– MANIFEST

– KILLING EVE

– LIAR

– HAMILTON

– LOVE IS BLIND

– GABRIEL FERNANDEZ-SAKEN

– ELITE SKOLEN SESONG 3

– THE CAPTURE

– BEFORE YOU GO (FILM)

– ON THE BASIS OF SEX (FILM)

 

Jeg likte faktisk nesten alt supergodt – Tiger King må jeg innrømme jeg datt litt av, det samme med Toy Boy (den er jeg faktisk ikke helt ferdig med heller når jeg tenker meg om). Love Is Blind fulgte jeg jo også bare med litt sporadisk mens jeg holdt på med andre ting. Filmen Before You Go var egentlig veeeldig kjedelig syntes jeg selv, haha…

Om jeg skal trekke ut mine favoritter fra listen så må det bli Kalifat (sjuuuukt bra!), Killing Eve (tok  meg selv i å le høyt flere ganger, helt alene), Hamilton og filmen On The Basis of Sex. Ellers eeeer jo Westworld og Papirhuset helt nydelige serier som jeg elsker – så om dere ikke har sett de to anbefaler jeg det sterkt!

 

Her har jeg på meg collegegenseren (her) i hvit i XL – som faktisk var en gave til broren min! Måtte bare prøve den selv først, heheh…. Syntes den var veldig kul overzied også? Og buksen er fra Chiquelle <3

Håper dere likte innlegget – det er jo kanskje litt for spesielt interesserte, men men. Kanskje noen har lyst å legge igjen serietips i kommentarfeltet også, det hadde jo vært nydens! Selv har jeg begynt på “Unorthodox”, men kjenner jeg meg selv rett så er den rundet innen dagen er omme hahaha

Håper dere har hatt en fin påske, smask!

 

16 kommentarer

Siste innlegg