SERVISE-BESATT

A N N O N S E L E N K E   N O R D I C   N E S T

Heiii og gooooood fredag alle flotte folk!! Dagen min startet på værst mulig måte (hører andre kaller det best mulig men men) – på gruppetrening. Hahhaa det er jo utrolig digg å trene first thing på dagen, men kroppen min er liksom ikke helt laget for det. I går trente jeg i tillegg ben, så å sprette rundt på en stepkasse i dag var skiiiikkelig hardt, da jeg var ufattelig støl. Men SÅ digg etterpå, så mitt forhold til morgentrening er, som dere hører, veldig ambivalent hahaha. Siden det har jeg bare sittet foran maccen min med jobb, og snaaart er jeg klar for å runde av å ta helg. Det er faktisk ingenting som er bedre (i mine øyne) enn å gå inn i helgen 1) med 0 mails i innboksen og 2) være ferdig trent for uken hahaha

Men i dag tenkte jeg å vise dere noen nye innskudd på kjøkkenet mitt! Om dere har fulgt med litt her inne har jeg jo blitt veldig opptatt av servise og bordsetting, og eeelsker å samle på ulike typer fat, skåler, boller etc. Elsker å blande mellom nytt og vintage, dyrt og billig. Senest i går kjøpte jeg meg 6 vintage dessertskåler fra Tise som jeg venter på i posten, de var sååå fine. Men! I dag tenkte jeg å vise dere fra litt andre skalaen, nemlig disse nydelige skålene fra Mateus:

De er så nydelige at de seff må stå fremme hele tiden på den åpne kjøkkenhyllen hihi (og ja jeg har oboyen min merket og stående fremme fordi jeg er oboyoman og drikker det hver eneste dag

S K Å L E N E   F I N N E R   D U    H E R

 

Og veldig søt funfact: to av disse, de to første fikk jeg i bursdagsgave av Erica. Jeg hadde sagt til henne en gang for leeeeenge siden at jeg syntes de var så utrolig fine, og flere måneder etter fikk jeg de av henne. Sånne gaver blir man så glad på, når noen har husket hva du har sagt hahah!!! Så nå har jeg enda to i samlingen, og skal ønske meg flere til jul De er perfekt i størrelse, til alt fra en posjon nudler, snacks, pico de gallo, dessert, ja, det meste!

Etter hvert har jeg lyst til å kjøpe flere ting fra “oyster”-kolleksjonen da jeg eeeelsker fasongene! Dere finner alt fra Mateus her, anbefaler å ta en titt da det er utrolig mye fint der.

G O D   H E L G   A L L E   S A M M E N

 

2 kommentarer
    1. <3 oboy <3
      Veldig fine skåler, og faktisk syykt koselig når folk husker noe man har sagt el ønsket seg for lenge siden.
      og jeg elsker variasjonen i innleggene dine!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg