SHE BACK

HALLO ALLE SAMMEN! Long time no see?!?! Hahaha! Dette tror jeg må være min lengste bloggpause, inkludert bloggpausen jeg hadde da jeg var 14 år haha. Men neiii jeg har ikke sluttet å blogge, jeg tok meg bare en skikkelig sommerferie. Det å logge inn å blogge fristet rett og slett ikke. Og siden jeg ikke har lyst å slutte å blogge, har jeg bestemt meg kun for å blogge når jeg har lyst, for hvis jeg mister lysten så blir det ikke bra blogging gitt. Men nå er jeg tilbake, og lover at det ikke skal være to måneder til neste gang dere hører fra meg, haha.

Jeg har jo hatt en heidundranes sommer, så det er litt av grunnen til at jeg ikke har oppdatert her. Jeg har hatt det travelt med å ha det gøy og hyggelig, rett og slett! Men nå er jeg tilbake til hverdagen – i dag er min første dag tilbake på “jobb”, haha. Selv om jeg ikke klarte å få meg opp før 10.30, og har brukt mye av dagen på å bare få livet … på plass. Er såå lenge siden jeg hadde noen skikkelig rutiner, så det blir så sjukt godt å komme tilbake til de! Så i dag blir det jobbings og trening, og det blir digg.

Jeg kom tilbake fra ferie på fredag, da hadde jeg vært noen dager i Oslo etter Marbella for å hjelpe ei venninne med å skru møbler! Så da var det 2-3 dager med handling av utstyr til leiligheten og masse montering. Så på torsdag kveld bestemte vi oss for å booke oss et bord på FYR, møte noen av jentene som også var i Oslo, og ha en koooooselig kveld!

Jeg hadde aldri vært på FYR før men har hatt lyst å dra dit i sikkert 3 år nå – SATAN så godt det var! Wowowo elsket 

Jeg spiste grillet surdeigsbrød med smør, moules frites og kebaben 

 

Det ble en skikkelig koselig sleepover – her var det ost og kjeks making klokken halv fire på natta 

   

Fikk også satt i gang litt med vanlig mat igjen, det var faktisk også veldig deilig! Har ikke laget mat hjemme på mange uker, og når jeg tenker på det gleder jeg meg veldig til høsten og det å stå inne å lage deiiiilig mat igjen

Ha en fin mandag alle sammen!!

14 kommentarer

Siste innlegg