SHITTY OUTFITBILDER VÆR SÅ GOD

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   B I K   B O K

 


J A K K E  
  H E R

G E N S E R    H E R

B U K S E    H E R

B O O T S    H E R

 

Dette må være de dårligste outfitbildene jeg noen sinne har tatt. Eller, de var bare så sinnsykt vanskelige å redigere på grunn av den pittelille solstrålen jeg absolutt skulle stå midt i. Så excuse de dårlige, mørke bildene – men jeg bestemte meg for at de fikk jeg jaggu poste – for jeg hadde drasset med meg speilrefleksen i hele dag, pluss at jeg hadde så lyst til å vise dere den nye jakken og genseren min. Jakken fortalte jeg vel dere at jeg kjøpte for litt siden – endelig har jeg fått meg en lang shacket! Akkurat nå er den (+ alle andre jakker på nettsiden) på 20% også, så et lite tips der!! Ellers er jeg også veeeldig fornøyd med genseren – eeeendelig har jeg funnet en strikket genser i turtleneck som er perrrffect cropped lengde på, pluss at den er lang i armene. Så ja det var litt om dagens outfit hahaha

I dag var det tid for bytur! Etter en uke med god søvn og søvnrutiner våknet jeg også klokken 9 av meg selv (noe som er svææært uvanlig), så da fikk jeg god tid i tillegg. Siden det ikke ble noen Oslotur i helgen var jeg fysen på å likevel gjøre noe hyggelig, så da inviterte jeg på en liten middag i morgen. Og ikke en hvilken som helst middag, hehehe…. Noen kan kanskje gjette temaet? Viser dere mer på søndag!!

 

G O D   H E L G ! 

 

3 kommentarer
    1. Fine bilda <3

      E ikje det jævlig og blogge når du ikje får nån kommentara næsten ? :-O Kordan klare du og holde bloggen oppe ? :-S

      Hadde kommet te og bltt gal.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg