SHOOK AV BANK-ID

A N N O N S E L E N K E R   C I N C O

Hei og happy hump day!!! Nå er uka halvveis, tjohei! I dag er det klassisk onsdag for meg – bruker skolefridagen til å sove til 10 i stedet for 8, og resten av dagen på alt av jobb og andre ting som må gjøres. Egentlig ganske kjedelige ting – ringe strømselskapet, ringe banken, sende mailer og rydde, men det er noe i meg som elsker å gjøre slike hverdagslige, enkle oppgaver også. Får ro i sjela av det, ikke minst når jeg får krysset av alle gjøremålene i boka mi!! For ofc: jeg er en liste-o-man og elsker å skrive ned alt jeg må/skal gjøre. Også dere må jeg bare spørre: visste dere at det koster 0,49,- hver gang man bruker Bank ID på mobil??? Hahahha så sykt random av meg, men jeg ble SHOOK da jeg fant ut dette og hadde ingen aning om det så må høre om det bare er meg hahaha??

I dag tenkte jeg å vise dere litt nye smykker! Jeg er så innmari fornøyd nemlig, for jeg har endelig fått meg de perfekte øreringer. Det er noe rart med meg som gjør at jeg føler jeg ikke kler øreringer, og jeg må ha en viss størrelse på de til mine ører (syntes jeg selv da). Og ikke minst: verdens kuleste smykke så here we go

” T H E   A L P H A B E T   C H A R M S ”   F I N N E R   D E R E    H E R

Altså hallais? Da jeg så dette konseptet måtte jeg bare ha det – jeg elsker jo ord/bokstavsmykker fra før, og denne i chunky chain og gullbokstaver var helt fantastisk. De kan tas av og på, så man kan skrive hva man vil. Lenkene finnes også i ulike størrelser, samt også armbånd. Jeg vurderer å kjøpe meg armbåndet også, så kan jeg bruke de samme bokstavene der. Superfint enten til seg selv, eller til noen man er glad i!

Ø R E R I N G E N E   F I N N E R   D E R E    H E R

Så til øreringene! Jeg er så så så fornøyd. Endelig den perfekte størrelsen og “struktur” (???) for min smak. Like fine til hverdags som fest. Ellers kommer det toll når man bestiller på Cinco, da det sendes fra Portugal

12 kommentarer

Siste innlegg