SIDEN SIST

Hei mine fine blogglesere, det har vært en stund siden sist Og det har skjedd myyye. Veldig mye, siden sist. Både fint og trist. Jeg vet det er noen her inne som ikke følger meg på Instagram så derfor føler jeg at jeg må fortelle det her også, da min fine Melis har vært et fast innslag her på bloggen siden 2008. Bloggen og Melis er faktisk født i samme år! Men for akkurat en uke siden i dag, så reiste Melis til hundehimmelen. Hun ble altså hele 14 år, og jeg er så takknemlig for å få hatt henne så lenge. Det har vært en helt jævlig uke, og jeg savner henne så ufattelig mye. Jeg klarer ikke å snakke så veldig mye om det men det måtte nevnes før jeg kommer med noe annet her inne

Siden sist har jeg også vært i Marbella, og tenkte å vise dere bilder fra den turen i neste uke. Jeg reiste nesten rett fra Marbella til Brønnøysund hvor jeg har vært til i går, da jeg trengte en liten pause og å være med mamma og pappa. Det var veldig fint å være i Brønnøysund igjen da jeg ikke har vært der siden før corona

Min engel

Jeg tror dette får holde for dette blogginnlegget, så blogges vi heller i morgen. Ha en fin torsdag alle sammen

8 kommentarer

Siste innlegg