SIDEN SIST – VIA MOBILEN

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y

Hei gode folk, og håper dere har en fin lille julaften så langt! Jeg tar juleferie i dag, og det blir deilig. Eller – egentlig gjør jeg ikke det, for jeg har tenkt å prøve å få blogget masse i julen. I går bygde vi for eksempel årets pepperkakehus, som skal pyntes i dag. Det må jo deles med dere, det har jo blitt en tradisjon! Vet at dere syntes det er nesten like gøy som meg og familien, haha. Hva det er i år får bli en hemmelighet til jeg viser dere!

Jeg har suset litt rundt de siste dagene, og tenkte egentlig bare å “catche opp” ved å ta dere med igjennom mine siste dager via mobilen. <3

H O O D I E N   F I N N E R   D E R E   H E R

J A K K E N   E R   F R A   M OV E S ,   M E N  U T S O L G T

 

Jeg har vært på leting etter et par nye briller, da de jeg har nå er fra … 2011 (?), og jeg har gått opp typ -2.00 siden den gang. Jeg bruker jo aldri briller til hverdags så er ikke så nøye på at de skal være fine, men siden jeg har så sterk styrke må jeg tydeligvis har veldig tynne glass for at det skal “se bra ut”. Er det sutrete idiot-kjerring å svare at man egentlig ikke trenger at det ser bra ut og bare vil ha de billigste glassene?? Altså jeg våkner nesten hver morgen av at jeg ligger oppå brillene mine så noe over 5000,- kan jeg nesten ikke ha hahahah

Spoiler alert – jeg har laget langbein-guide! Den er nesten skrevet ferdig men er litt usikker på når jeg skal poste den. Er dere keen på å få den i romjulen? Og hint: jeg har funnet slengbukser som passer meg!!!!! Som dere ser på de tre bildene over er jeg så innmari fornøyd og glad med de hahhaha. Kan jo si at disse i hvit finner dere her og skoene mine finner dere her.

Jeg har hatt en skikkelig matopplevelses-uke! Søsteren min og mamma hadde bursdag forrige uke, og dagen imellom de to feiringene har jeg og kjæresten års-dag. Her fra daten med kjæresten – en klassisk liten ham and olives pizza som smakte helt nyyyydelig! Vi feiret 6 år …. på Facebook hahah!!! Men egentlig er det 6,5 år – det er bare greit å ha en dato å forholde seg til haha

Deilig mat på feiring av søsteren min! Vi to dro ut for å ha en aldri så liten boble-vinsmaking! Kombinert med en fire-retters, og vi ble sittende leeeeeenge på resturanten og kose oss. Dette er på Spontan Vinbar, kjempegodt! <3

Søta på julegaveshopping for noen dager siden! Jeg syntes å shoppe julegaver er superhyggelig og sprer det gjerne litt utover så det ikke “skal ta slutt” hahha… Fikk mange spørsmål om tightsen og den er utsolgt, men skoene finner dere her. Ser dere forresten at jeg har klipt meg? 10 (!!!) cm! Jeg gjorde det i starten av desember og har først nå begynt å “bli vant” til det, selv om ingen andre ser det, haha..

Et litt uklart, men cute bilde av meg, Emilie og Lena på vei inn til julebord! Det var så hyggelig, og tenkte å dele flere bilder fra det senere i julen.

H Å P E R   D E R E   A L L E   F Å R   E N   F I N   J U L ,   S Å   B L O G G E S   V I  ♥

16 kommentarer

Siste innlegg