SIDEN SIST

 A N N O N S E L E N K E   N E L L Y

 

Nå har det gått i spinn i den nøtta her. Jeg trodde helt serøst jeg hadde oppdatert bloggen hver dag i helgen, men så har det gått fire dager?!? Hahaha, jeg skjønner ikke. Da har jeg tydeligvis hatt det fint og vært opptatt med andre ting, noe som også var planen. Jeg “flyttet” hjem til mamma og pappa i helgen, og var med familien hvert sekund. Masse deilig mat og drikke, og ikke minst – teater! Dere OG’s blogglesere husker kanskje da jeg spilte nyttårsteater hver nyttårsaften? Det sluttet vi jo med for 2-3 år siden, men i år hadde vi et aldri så lite sommerteater som en del av 60-årsgave til en av teatermedlemmene. Det var en versjon av Hakkebakkeskogen som gikk for seg, og det var sååååå koselig! På kvelden var det 60-årsdag med band, dans og veeldig god stemning. Som jeg sa da: “BESTE BURSDAGEN JEG HAR VÆRT PÅ”

 

 

Ellers er uken godt i gang, og jeg bruker dagene på å trene å jobbe. Nå er det ikke mange dagene til jeg reiser på ferie, noe som skal bli veldig godt. Jeg har hatt lyst å booke en reise før det, bare fordi jeg er så lei av å være i Trondheim. Fåååå meg bort ASAP!

P L A Y S U I T E N   M I N   F I N N E R   D E R E    H E R

 

Håper dere har det fint alle sammen. <3

5 kommentarer
    1. Hei snaxy! 😉 Ja, har savna dä i hälga, Anna! Haha! Bra du har kosa dä og godt du e tebake! <3 Ohhhh, den Playsuiten va bra fiiin! Artig navn på den og! The denin RUMPE! Haha! 😉 Trur ä må klikk den t mä altså!
      Stor kläm t vakre, gode dä! <3

    2. Ååå fineste Anna. Må være deilig å være hjemme hos foreldrene dine, morsomt å se den lyseblå blomstertapeten som alltid var en del av bildene dine for noen år tilbake haha!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg