GÅRSDAGENS STILLEDISCO

A N N O N S E L E N K E   S A F I R A  , B L I V A K K E R

N E V E R   M I N D   D E N   K R I M I N E L L E   R O T T E H A L E N

 

S M Y K K E T   M I T T   F  I N N E R   D E R E    H E R 

L E P P E S T I F T E N   J E G   H A R   P Å   E R   D E N N E

 

GOD HELG, alle sammen! Som dere kanskje fikk med dere tok jeg helg i går, og feiret med en hei dundrenes kveld ute i går. Å dra ut på torsdager er seriøst min nye greie ass, jeg elsker det! Det gjør helgen så mye lengre, og ender opp med å bli gøy nesten hver gang. I går var det jo dags for silent disco, og ovenfor ser dere noen bilder fra vorspielet hos Erica! Her ser det jo ut som vi var typ fire stykk, men det var vi mildt sagt ikke, haha. Det føltes nesten rart å sitte over 20 stk på vors på en helt vanlig torsdag?? Men vi fikk snublet oss til silent disco, som må være det sprøeste jeg har vært med på. Men jeg elsket det (som mange av dere sa jeg kom til å gjøre, haha), og håper virkelig det blir muligheter for å dra på det oftere. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal skrive i dette blogginnlegget – jeg kom nettopp hjem fra podding, og har akkurat redigert den ferdig, og i den tar vi for oss gårsdagen. Det er litt vanskelig med blandingen av podd og blogg på samme dag, men men – go listen når den kommer ut! Regner med det blir i kveld <3 

Nå skal jeg klappe igjen maccen og dra hjem til familien og spise taco. God helg alle sammen!

6 kommentarer
    1. Leste et tidligere innlegg om at du ville ha serier å se på, så tenkte å anbefale noen.
      Doctor Foster: Den er psyko, spenningfull, irriterende, og rørende. Det er en britisk serie, og de har som oftest få episoder per sesong. Men du må se den.

      Luther: Den er bra, spennede, og…Idris Elba er FIN!! siste sesongen er ikke på netflix, jeg så den på en random side.

      Dirty John: Basert på sann histore, den er provoserende, ekkel, irriterende og jævlig spennende, man vil kaste maccen i veggen. Denne har også en sesong og få episoder.

      True Detective: Ekte hendelser som har blitt laget om til en serie.

      60 days in: En fengelsbetjent ansetter folk til å gå undercover i fengselet hans. Dem har fått hver sin oppgave om å finne ut hvordan drugs, våpen osv kommer inn. Generelt få inn mest mulig informasjon, hvis noen av de ekte innsatte finner ut at dem er undercover går det ILLE. Alt er ekte!

      The first 48: Følger detektiver rundt om i USA, som å bli med dem når dem skal løse saken. Fra dem får telefonen, til intervjuer med mistenkte, og til dem sender den skyldige i fengsel. Veldig veldig veldig bra, om du liker fbi greier og løse ting. Alt er ekte, hver episode er forskjellig. Hvis du ser den, episode 27-28 fra sesong 17 er ille, jeg personlig ble kvalm og klarte ikke å sove.

      Startet på The enemy within idag, men den har nettopp startet, så det var bare en episode tilgjengelig! Empire og Grey´s anatomy er også bra, Grey´s er egentlig bra til sesong 7-8 bare.

      1. wow takk for sjukt grundig og bra tips!! u da real MVP! dirty john og true detective har jeg faktisk sett, men skal absolutt sjekke ut de andre også! <3

    2. Ikke noe med dette innlegget å gjøre men, skinntightsen fra nelly.. hvilken strl har du den i?? Xs eller s? <3

    3. Du! Jeg har et spørsmål til deg. Den dagen du slutter å blogge, kommer du til å trekke deg helt bort fra sosiale media da? Kom til å tenke på dette her om dagen, og ble så trist av å tenke på å ikke kunne følge deg videre i voksenlivet 🙁 Plis fortsett å være på insta eller noe da, haha. *Jeg vil se barna dine* Neida, Joda.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg