SILKY AND SLINKY

A N N O N S E L E N K E R   O G   S P O N S   N E L L Y

Hei alle sammen, og god mandagskveld! På mandager har jeg jo supersen forelesning, og hadde store planer om å få unnagjort masse før skolen. Det fikk jeg jo for så vidt, men ikke gøyale ting som blogging og bloggbilder. Mer i regnskaps og moms-gata. Datamaskinen min er også ferdig på reperasjon, men den rakk jeg jaggu heller ikke hente. Men men, nå er forhåpentligvis alt det kjedelige unnagjort for denne uken! Grunnen jeg at jeg forteller dere dette er 1: jeg har et liv hvor det egentlig ikke skjer en dritt, og 2: det er derfor det blir litt mobilbilder i dag! Jeg sitter her og har endelig fått i meg litt mat etter skole og trening – i dag dere, gikk brannalarmen på BI og med det kan man jo kalle dette en EKSTRA spennende dag

 

K J O L E   M E D   T Y N N E   S T R O P P E R    H E R

L A N G   K J O L E    H E R

K J O L E   M E D   E R M E R    H E R

 

 

Over til overskriften, haha! Jeg har jo, som kanskje mange andre, fått skikkelig sansen for delikate “silke”-kjoler, men har slitt så med å finne noen jeg liker. Men nå har jeg faktisk funnet 3 (!!) stk, alle i forskjellig form (og farge!). Jeg er sååå fornøyd med de så tenkte jeg måtte tipse dere også om de. Den lange er jeg helt seriøst FORELSKA i, og tror jeg må bruke den på bursdagen min… De to andre er noen mer budsjett-vennlige versjoner! Begge er fra merket Motel, som jeg mener er et merke med veldig små størrelser når det gjelder lengde. Så her bestilte jeg èn størrelse større enn hva jeg bruker, og de heldigvis ikke for korte! Den med ermer er litt for stor rundt midjen (holder den inn på bildet), men tenker den blir fin med et belte rundt eller som en mer casual kjole. På den hvite med tynne stropper har jeg et belte på, og tok vekk de “lissene” som tilhører kjolen. Beltet forsvinner faktisk under stoffet på kjolen om man vil, noe jeg syntes ga en veldig fin look <3 Under har dere noen bedre bilder av de samme kjole + noen andre i samme stil <3

DEN ROSA VERSJONEN AV ERME-KJOLEN FINNER DERE HER, OG EN LITT ANNEN VERSJON AV DEN LANGE FINNER DERE HER <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg