SISTE INNSPURT

Hei og hååå alle sammen, håper det står fint til med alle! De aller fleste har vel (forhåpentligvis??) fått juleferie fra skole nå, men det er sikkert en god del som skal jobbe i julen også? God jul til alle uansett, og god juleferi for de som har fått det. I dag var det opp å hoppe for å fikse siste rest av julegaver. Lol det høres ut som jeg var oppe før sola sto opp, når jeg egentlig droooo meg opp klokken 11. Ikke at det skal så veldig mye til å stå opp før sola heller da, det er jo strengt talt 09.30 eller noe i den duren, haha. Men ja, jeg har jo vært ferdig med julegavene en god stund, så da ble jeg med kjæresten for å hjelpe han med siste rest. Så nå er alt av julegaver både handlet, pakket og levert.

I julegavene fra meg finnes det både nudler til at-home-noodl-smaking og gavekort på pizzaresturanter, haha. Gavekort på resturanter er jo en fantastisk gave uansett, men tenker særlig i år!

Det har vært. så. fint. lys over flere dager nå, jeg blir seriøst like rørt hver dag, haha. I dag så jeg plutselig denne utsikten – med sola som kun traff spiret på en kirke. Very christmas

Ellers var jeg med familien i går for å kjøpe juletre, og da kom jeg jaggu over salg på julepynt. Jeg skulle egentlig handle noe av denne julepynten før i desember, men det var så usaklig dyrt at jeg lot være. Plutselig var alt på 50% og ble veldig mye mer rimelig. Tenkte jeg skulle vise dere de, for jeg ble så fornøyd!

To nøtteknekkere

En enhjørning på juletreet så klart

Den egentlige grunnen til at jeg dro på Plantasjen før i desember – denne her! Nå er den på salg til 50,-, kontra 130 spenn som den kostet før haha. Et lite tips der altså! Alt av julepynten er forresten derfra 🙂

Nå skal jeg vaske siste rest av skittentøy, støvsuge leiligheten og bare slappe av. Jeg har også tatt opp julepysjen min som skal vaskes!!! Ok takk for meg

Ellers får jeg en del spørsmål om adventsstaken min! Tror eeegentlig ikke det er en adventsstake, men jeg bruker den som det, haha. Den er fra By Lassen og heter Kubus!

6 kommentarer
    1. Skal levere bacheloroppgaven min rett etter jul, så blir ikke mye juleferie på meg ((:
      Jeg har begynt å høre på podcast (på tide), og du og Erica er så gøy å høre på! Dere lyser opp hverdagen min i denne bachelorskrivingen, tusen takk!

      God jul og kos deg masse fine deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg