SISTE RUNDE MOBILBILDER

A N N O N S E L E N K E R   N E L L Y ,   N A – K D 

 

 

T S K J O R T E N   N E L L Y ,   H E R

S H O R T S   V I N T A G E   L E V I S   5 0 1

S K O   V A N S ,   H E R 

S O L B R I L L E R   C E L I N E

 

Nå føler jeg nesten jeg ikke trenger linke til enkelte plagg lengre, da jeg har brukt den samme vesken og skoene i en måned nå, haha. Jeg har levd i samme koffert i tre uker nå, og det må jeg helt ærlig si har vært litt vanskelig, da de tre ulike tingene jeg har gjort de siste ukene har vært veldig forskjellige. Først tre dager på festival med festival-party-antrekk, før videre på kjærestetur, før en avslutning på Sørlandet hvor det kun går i joggeklær og slappav-klær. Nå er jeg nederst i kofferten min, og da det ble regn og kaldt (!!) i Kragerø i dag, måtte jeg grave frem en treningstights og fleecejakke som eneste klær som var igjen, haha. Ellers fikk jeg endelig kjøpt nytt minnekort til kameraet i dag, så dette innlegget blir forhåpentligvis det siste med mobilbilder på en stund. Jeg vet ikke hvorfor, men det plager meg litt å poste kun mobilbilder – jeg elsker jo å ta bilder med speilrefleksen, redigere og legge ut. Føler liksom det blir mye mer interessant? Men der er nok mange uenige, vet flere er glad i mobilbilder – men blir kanskje litt mye med bare det? Eller hva syntes dere?

Til dere som spør om shortsen kjøpte jeg den på en vintagebutikk i København dessverre, men jeg kan tipse dere om en rimelig variant som likner veldig på 501-modellen særlig forfra! Den finner dere her, og den finnes i flere varianter og blånyanser, blandt annet denne. Jeg har min i 34, men skal bestille flere i 36, da jeg liker at de sitter enda litt løsere. Så et aldri så lite tips der, da det kan være vanskelig å få tak i fine Levis 501 med skikkelig high waist <3 

12 kommentarer
    1. For meg spiller det iiiiingen rolle hvilke bilder! Digger alt du legger ut og skriver uansett! 😉 Klem til deg! <3

    2. Super fine bilder uansettt! Men er enig med at det kanskje blir mest interessant med speilrefleks, ja! Men du gjør så godt du kan og det er alltid mer enn godt nok for oss <3

    3. Heiiii Annaa
      Lenge siden nå. Ifjor sommer så tok jeg en pause fra blogger, og da også din. Så fikk jeg meg aldri til å “ta igjen” det tapte og ting skjedde blablabla. Så slutta jeg å lese bloggen din helt og har ikke gjort det på 1 år nå, og jeg er så lei meg for det :(((( Følger deg på insta da. Hvordan går det med deg? Er det siste året du skal starte på nå på skole? Vet du hvaaaa, jeg skal starte på BI nå i august, men i Oslo da. Gruer meg skikkelig:((( Håper du får noen fiiine siste uker før ferien er over

      1. herregud HEI og velkommen tilbake (håper jeg!!!) <3 <3 <3 så koselig å høre fra deg igjen!! her går det bra vettu, er på sommerferie og njuuter på. jeg starter siste året på bacheloren på BI nå ja, spennende! Og ikke gru deg- det kommer til å gå SÅ FINT! u go girl nyyyt siste ukene før skolestart!!

    4. Helt ærlig bryr jeg meg fint lite om bildene er tatt med mobil eller speilrefleks. Jeg har alltid lest bloggen din på grunn av det du skriver (og eventuelt bildene som aldri kom på bloggen 😂). For min del kunne du lagt ut bilder tatt med webkameraet på computern hahah! Håper du har hatt en fin sommer ❤️

    5. Heii! Såå fin shorts du linket til! Lurte på om man må betale noe form for toll, eller om det bare er vanlig frakt? Har aldri bestilt fra den siden før, men har lyst å prøve <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg