SJUMANNS-BRYLLUP

A N N O N S E L E N K E R  N  E L L Y

 

 

I helgen var jeg i bryllup, mitt andre i hele mitt liv. Herregud så fint det er. Ikke bare var det et bryllup, men det var selveste svigermor og kjæresten hennes som skulle bli mann og kone. Vi var faktisk bare sju stykker hele dagen, med vielse (gjort av selveste ordføreren!!! det var stas), etterfulgt av champagnelunsj, for så shuffleboard frem til det var femretters middag på kvelden. Det var virkelig så utrolig hyggelig helg, og særlig hyggelig var det å spise god mat, ligge på hotell, feire og møte folk etter noen intense uker med ganske ekstrem social distancing, hehe.

 

 

D R E S S J A K K E   N E L L Y ,    H E R

D R E S S B U K S E   N E L L Y ,    H E R

V E S K E   N U N O O 

B H   M I S S G U I D E D 

K Å P E  I V Y R E V E L

 

Nå skal jeg skjenke meg enda en kopp kaffe, noe jeg aaaabsolutt ikke trenger. Eksamensperiode gir meg nok nerver som det er, og det hjelper absolutt ikke med det inntaket kaffe jeg konsumerer. Men allerede da jeg sto opp i dag til en helt grå dag utenfor i tillegg til snø som dalte tett, skjønte jeg allerede da at dette var en mandag som trengte litt ekstra koffein. Håper dere hadde en fin helg, og at mandagen har vært grei med dere!

8 kommentarer
    1. Neei, du gikk ikke i hvite klær i et bryllup? 😮 Det var kanskje ikke et bryllup hvor bruden gikk i hvit kjole og den pakka?

      1. neei jeg gikk hverken i hvite klær (dressen er beige og kjolen jeg hadde på på dagen lilla), og bruden hadde heller ikke hvit kjole og hele pakka <3

    2. Så koselig, intimt bryllup da! Åhhh! Lenge leve kjærligheten!❤️ Du så FAB ut søta! Klem!❤️

    3. Så koselig, og som alltid fine bilder!

      MEN, hehe, jeg klarer ikke å ikke kommentere den morsomme formuleringsleifen din om at du var i bryllup til “svigermor og kjæresten som skulle bli mann og kone”, hehe. Håper det var svigermor og hennes kjæreste som skulle bli mann og kone, ikke din svigermor og din kjæreste🙈🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg